Skravletråd mai 2014

Jeg vil også være med på hemmelig gruppe:-) Har sikkert blitt spurt om før, men hvordan kan man være med?:-)

Litt pinlig. Er ute og reiser, sitter derfor på en full flybuss. Og er blitt veldig oppblåst. Skulle bare ta meg en slurk av drikka og i det jeg åpner munnen kom det et stor rap. Huff... Fikk mange blikk og jeg ville helst løpe ut av bussen....

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt pinlig. Er ute og reiser, sitter derfor på en full flybuss. Og er blitt veldig oppblåst. Skulle bare ta meg en slurk av drikka og i det jeg åpner munnen kom det et stor rap. Huff... Fikk mange blikk og jeg ville helst løpe ut av bussen....

Hehehe ser det for meg haha
Men jeg må også passe meg, er ekstremt flaut om dagen, er jo skikkelig mannerap !!

Sent from my iPad using BV Forum

Hehehe ser det for meg haha
Men jeg må også passe meg, er ekstremt flaut om dagen, er jo skikkelig mannerap !!

Hehe... Du får lyst til å se unnskyldende rundt deg og si at du er gravid. :p

Har funnet ut i allefall at hjelper masse på kvalmen å slikke på og lukte på sitron som er nyoppskjært. Så løper rundt med sitron i pose hele tiden :)

Og veldig int i hemmelig gruppe :) gode erfaringer i sånne grupper fra fortige fødsel :)

Strekker i livmoren i dag og i kveld ja, hatt strekkende smerter i hele dag, aua! Har også kjent en del "bobbler som sprekker" i dag, så kaaaanskje? ;)

Har funnet ut i allefall at hjelper masse på kvalmen å slikke på og lukte på sitron som er nyoppskjært. Så løper rundt med sitron i pose hele tiden :)

Hihi... Ser det for meg. Løper rundt med nesa ned i posen med sitron. :) tror jeg skal teste det selv. :)

tror jeg har kjent antydninger til liv noen ganger de siste ukene, men ikke helt sikker på om det er det. håper det er, og at de kommer sterkere snart :D

tror jeg har kjent antydninger til liv noen ganger de siste ukene, men ikke helt sikker på om det er det. håper det er, og at de kommer sterkere snart :D

Jeg har også kjent litt! Nå er jeg 16 uker da. Da jeg ble healet her om dagen for ryggsmerter så kjente jeg babyen godt :-) reagerte kanskje litt på behandlingen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det jeg kjente tidligere i kveld var nett som med luft i magen (den boble følelsen) bare at det var ei boble som føltes ut som den sprakk og uten magevondt :p klønete forklart, men er det beste jeg klarer for øyeblikket. Den episoden etter isen var kraftig leamus :p

Eneste jeg klarer å tenke når du sier "luft i magen" og "boble som sprekker" er om det kjennes ut som når man må prompe (rett og slett, beklager igjen om dette er litt væl detaljert) bare uten prompen? Eller er jeg helt ute av det ? :p

Jeg også lurer på om jeg kjente noe i sag. Jeg er da 13+6. Men tror nok bare at det er innbilning siden jeg håper så fælt. :)

Jeg også lurer på om jeg kjente noe i sag. Jeg er da 13+6. Men tror nok bare at det er innbilning siden jeg håper så fælt. :)

Jeg innbiler meg stadig vekk jeg også, hehe.. Er 13+3, så er nok det samme som deg, håpe-syndromet ;-P

det føles litt som sommerfugler i magen av og til, og til tider er det som om hele ungen tar salto mortale inne i magen :P kjenner på en måte noe bevege seg, men ikke kjempe tydelig. kjenner kun om jeg sitter eller ligger helt i ro.

Oj, her er det lenge siden det er blitt skravlet! :p Dette må en gjøre noe med hehe :p

Jeg tror jeg har ombestemt meg ang kjøp av den dyre Emmaljunga mondial til nesten 10 000,etter mye grubling og frem og tilbake, så kommer jeg til å kjøpe en helt enkel svart, brukt emmaljunga edge duo å sprite vognen opp med fancy softline :D ja, ja, ja? eller :p :BangHead

IMG_1011.JPG

Last edited:
Back
Topp