Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe ser det for meg hahaLitt pinlig. Er ute og reiser, sitter derfor på en full flybuss. Og er blitt veldig oppblåst. Skulle bare ta meg en slurk av drikka og i det jeg åpner munnen kom det et stor rap. Huff... Fikk mange blikk og jeg ville helst løpe ut av bussen....
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehehe ser det for meg haha
Men jeg må også passe meg, er ekstremt flaut om dagen, er jo skikkelig mannerap !!
Sent from my iPad using BV Forum
Har funnet ut i allefall at hjelper masse på kvalmen å slikke på og lukte på sitron som er nyoppskjært. Så løper rundt med sitron i pose hele tiden
tror jeg har kjent antydninger til liv noen ganger de siste ukene, men ikke helt sikker på om det er det. håper det er, og at de kommer sterkere snart
Jeg innbiler meg stadig vekk jeg også, hehe.. Er 13+3, så er nok det samme som deg, håpe-syndromet ;-PJeg også lurer på om jeg kjente noe i sag. Jeg er da 13+6. Men tror nok bare at det er innbilning siden jeg håper så fælt.
Men er ikke mondial og Edge duo nesten samme pris???
Nå begynte jeg å lure om du hadde blitt lurt de skal være akkurat samme vogn bare i skinn de er helt like innvendig også bare noen har prinser og prinsesser i seg morsomt og trekke om selv daJo, men finner ingen monidal`er brukt Glemte å skive at jeg mente kjøpe brukt edge duo