Skravletråd Liljekonvall

Dette blir bra :) Spent på utfordringene for neste uke :)

Regner med at det blir mosjon, trening og snop. Den første utfordringen pleier å være temmelig standard og enkel. Kjekt, så kommer man inn i det :)
 
Taktisk fiasko: en halv kg mindre i dag enn i går og i forgårs:facepalm:
 
Regner med at det blir mosjon, trening og snop. Den første utfordringen pleier å være temmelig standard og enkel. Kjekt, så kommer man inn i det :)

Det er sant :)
Det er jo en omvending :)
 
Jeg står fremdeles bom stille :( Gjort det noen dager nå :( Håper det løsner til neste fredag :eek::oops::angry3

Vekt og BMI er lagt inn :D
 
Gikk opp godt ja ^^
Men det er ok. Litt forstoppet, og vekta ble flyttet mellom innmeldingsvekt og startvekt. Men om det har noe å si vet jeg ikke. Det er vel helst inntaket av godis som er problemet :hilarious::rolleyes::oops:
 
Hvordan er det med saltinntaket ditt?

Usikker.
Frokost så lager jeg protein smoothie. Den ineholder 1 scoop vanilje protein, 1ss peanøttsmør, 1dl blåbær, 4 frosne jordbær, halv banan, 2dl kefir, 1ss chiafrø og vann.
Lunch - 2 brødskiver med norwegia, kokt skinke og brelett
Middag - kjøtt og masse grønnsaker (minimalt med salt på - helst pepper, hvitløkspulver og paprikapulver) På kjøttet og grønnsakene pleier jeg å ha 2ss med lettrømme som er blandet sammen med pepper, hvitløkspulver, chilli pulver, paprikapulver og 1 fedd hvitløk. Kjempe god "saus" uten mye kcal.
Kvelds: Samme som lunch.

Tilsammen blir det ca 1660kcal
 
Usikker.
Frokost så lager jeg protein smoothie. Den ineholder 1 scoop vanilje protein, 1ss peanøttsmør, 1dl blåbær, 4 frosne jordbær, halv banan, 2dl kefir, 1ss chiafrø og vann.
Lunch - 2 brødskiver med norwegia, kokt skinke og brelett
Middag - kjøtt og masse grønnsaker (minimalt med salt på - helst pepper, hvitløkspulver og paprikapulver) På kjøttet og grønnsakene pleier jeg å ha 2ss med lettrømme som er blandet sammen med pepper, hvitløkspulver, chilli pulver, paprikapulver og 1 fedd hvitløk. Kjempe god "saus" uten mye kcal.
Kvelds: Samme som lunch.

Tilsammen blir det ca 1660kcal

Litt i peanøttsmøret kanskje? Men det virker jo ikke som om saltinntaket er problemet. Synd, for det er jo forholdsvis lett å ordne :)
 
Usikker.
Frokost så lager jeg protein smoothie. Den ineholder 1 scoop vanilje protein, 1ss peanøttsmør, 1dl blåbær, 4 frosne jordbær, halv banan, 2dl kefir, 1ss chiafrø og vann.
Lunch - 2 brødskiver med norwegia, kokt skinke og brelett
Middag - kjøtt og masse grønnsaker (minimalt med salt på - helst pepper, hvitløkspulver og paprikapulver) På kjøttet og grønnsakene pleier jeg å ha 2ss med lettrømme som er blandet sammen med pepper, hvitløkspulver, chilli pulver, paprikapulver og 1 fedd hvitløk. Kjempe god "saus" uten mye kcal.
Kvelds: Samme som lunch.

Tilsammen blir det ca 1660kcal

Spiser du lavkarbo eller generelt bare sunt? :)
 
Litt i peanøttsmøret kanskje? Men det virker jo ikke som om saltinntaket er problemet. Synd, for det er jo forholdsvis lett å ordne :)

Ja, ikke sant :p Noe stopper opp. Må bare finne ut av hva :)
 
Litt i peanøttsmøret kanskje? Men det virker jo ikke som om saltinntaket er problemet. Synd, for det er jo forholdsvis lett å ordne :)
Vær obs på om du spiser lavkarbo så må du sørge for å få i deg nok salt. Jeg spiste for lite salt lenge.
 
Back
Topp