Skravletråd Liljekonvall

Noen som vil være med på en planke challenge? :D Målet er 3minutter uten pause.
I dag måtte jeg ta en del pauser :eek::oops:
30 sec om gangen klarte jeg.. Siste omgangen klarte jeg 45sec..
Når målet er graviditet, så burde jo absolutt en sterk core være en fordel..

Høres helt grusomt ut! Jeg er med :D
 
Jeg er med! Har ikke tatt tiden på en planke siden lenge før siste svangerskap, så har virkelig ingen anelse om hva jeg klarer

Planke er overraskende hardt :oops::oops:
 
Når drar du? Man kan kanskje få godkjent vekt fra dagen før?

Jeg drar onsdag morgen, så da må jeg ev. få godkjent innveiing to dager før? Jeg har ikke deltatt før, så jeg er usikker på om sånt er lov. :)
 
Litt treig jeg:sorry:
Jeg er 28år gammel mamma til en på snart 2. Jeg var flink i fjor vår/sommer å gikk ned tett opptil 9kg ved å spise strikt lavkarbo. Men så kom ferietid med familien og der datt jeg av hele opplegget, er opp igjen 5kg. Ønsker og komme meg tilbake til før gravid utgangspunkt som er -10kg men jeg blir glad om jeg går ned bare 5(da får jeg forhåpentligvis på meg bunaden):)
 
Jeg drar onsdag morgen, så da må jeg ev. få godkjent innveiing to dager før? Jeg har ikke deltatt før, så jeg er usikker på om sånt er lov. :)
Må vel kunne legge inn en søknad om det i alle fall:) Vanskelig å kunne få spurt alle laglederne før man vet hvem de er, men spør minime80 og Sylvanas om hva de synes.
 
Jeg drar onsdag morgen, så da må jeg ev. få godkjent innveiing to dager før? Jeg har ikke deltatt før, så jeg er usikker på om sånt er lov. :)

I utgangspunktet er det kun veiing på fredag, men spør MiniMe80. Det er ingen som går ut på fredag, så det er isåfall det som vil være på din side. 2 dager kan utgjøre mye da.
 
Min første planketest: 1:35. Tenker kanskje det er rettferdig å gi meg et straffeminutt for å ikke være overvektig?
 
Min første planketest: 1:35. Tenker kanskje det er rettferdig å gi meg et straffeminutt for å ikke være overvektig?

Du skal da ikke straffes for å ikke være overvektig ;)
1:35 er jo sykt bra!!
 
<3
Jeg prøver så godt jeg kan. Det er egentlig laget som gir meg motivasjon, men jeg skulle jo ønske jeg kunne gjort det for min egen del :)

Helt enig. Det er ikke lett akkurat ;)
 
Taco er digg :D Og det trenger ikke være så usunt heller, om man passer på hva man har i. Men fredag er jo kosedag etter en lang slankeuke, så kjør på og kos deg :D

Nei, det er akkurat det. I morgen sa sambo at han skulle kjøpe strimlet biff som han skulle steke i taco krydder istedenfor kjøttdeig. Kjenner jeg er spent på hvordan det blir :)
 
I utgangspunktet er det kun veiing på fredag, men spør MiniMe80. Det er ingen som går ut på fredag, så det er isåfall det som vil være på din side. 2 dager kan utgjøre mye da.
Jeg tenker at om man ikke melder inn, så regnes det som 0 kg forskjell. 2 dager unna er jo mye nærmere enn 7 dager, og antagelig riktigere enn å bruke en annen vekt.
 
Nei, det er akkurat det. I morgen sa sambo at han skulle kjøpe strimlet biff som han skulle steke i taco krydder istedenfor kjøttdeig. Kjenner jeg er spent på hvordan det blir :)
Vi lager fast med kylling. Ungene foretrekker det.
 
Planken i dag ble med 4 pauser. Totalt 5 runder i planke for å få 3min.
Må jo bare bli bedre :wacky::wacky:
 
Jeg tenker at om man ikke melder inn, så regnes det som 0 kg forskjell. 2 dager unna er jo mye nærmere enn 7 dager, og antagelig riktigere enn å bruke en annen vekt.

Om man ikke melder inn så er man ute, så det hjelper ikke. Men vi får se hva krigleder sier. Jeg har ingen myndighet til å fire på reglene :)
 
Back
Topp