Skravletråd Liljekonvall

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det bare å skravle i vei :computer005

Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

Hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. Fristen er innen første uka, altså ikke første innveiing (18.januar) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (25.januar).



Liljekonvall

FruBritt
Blomst_95
Shortlegs
(3)

Wildcard:

marithe
Sylvanas

Ute av krigen:

~Ønskebarn2017
2017lykke
Kattedama!
Lykkenerstor
Frk.MammaMor
Batuuli
Bokelsker
Daydream
 
Last edited:
Hei :)
Jeg kan gjerne introdusere meg selv først :)
Daydream - 31år - BMI på 34,3. Jeg må ned i vekt for å kunne starte opp med IVF. Så, målet er først BMI på 32,7 og deretter må jeg ha BMI på under 32 for å gjennomføre prosessen.
Så, jeg skal fortsette å spise mindre og sunnere. Pga vektoppgang med medisinene.
 
Jeg er marithe - snart 37år - BMI 25,16. Jeg har allerede slanket meg masse i høst, så de siste kg er nok antagelig seige å få av. Regner med at jeg er blant de første som detter av lasset, men fram til da er jeg antagelig en brukbar poengsamler ettersom jeg ikke spiser godteri og fint drikker vann. Litt utfordring med å få trent nok, så greit å bli puffa litt der:) Jeg har aldri vært med før eller sniktittet, så føler jeg ikke helt vet hva dette blir.
 
Hei Hei :)
Jeg har vært med i krigen noen ganger før, og har hatt stor nytte av det. Nå har jeg hatt en litt tung høst, så en del vekt har kommet på igjen. Jeg har mye som skal av, men håper at jeg kommer inn i rutinene igjen nå med krigen :)
Jeg liker å sanke poeng, men helsen er ikke helt bra for tiden så det vil nok ikke bli så mye sånn i starten. Jeg har vært lagleder før, og liker godt den rollen, så om ingen andre ønsker den så kan jeg godt være leder :)
 
Hei Hei :)
Jeg har vært med i krigen noen ganger før, og har hatt stor nytte av det. Nå har jeg hatt en litt tung høst, så en del vekt har kommet på igjen. Jeg har mye som skal av, men håper at jeg kommer inn i rutinene igjen nå med krigen :)
Jeg liker å sanke poeng, men helsen er ikke helt bra for tiden så det vil nok ikke bli så mye sånn i starten. Jeg har vært lagleder før, og liker godt den rollen, så om ingen andre ønsker den så kan jeg godt være leder :)
Supert med erfaren lagleder. Jeg føler ikke at jeg vil være egnet til det denne runden
 
FruBritt - 33 år - Bmi 30,57.
Målet mitt med denne krigen er å kvitte meg med alle svangerskapskiloene fra begge svangerskapene (mangler 2 kg) og samtidig komme meg i bedre form til Atlanterhavsløpet i juli. Skal sies at jeg fra august (fødsel) og til desember har gått ned 20 kg. Men hovedmålet er 15 kg til for å komme på 70 tallet. Bmi idealet for normal vekt er 19 kg, men det kan bli heftig i første omgang. Satser på å nå små delmål istedet :)
 
Hei Hei :)
Jeg har vært med i krigen noen ganger før, og har hatt stor nytte av det. Nå har jeg hatt en litt tung høst, så en del vekt har kommet på igjen. Jeg har mye som skal av, men håper at jeg kommer inn i rutinene igjen nå med krigen :)
Jeg liker å sanke poeng, men helsen er ikke helt bra for tiden så det vil nok ikke bli så mye sånn i starten. Jeg har vært lagleder før, og liker godt den rollen, så om ingen andre ønsker den så kan jeg godt være leder :)

Supert! Jeg føler ikke at jeg kan ta på meg det ansvaret!
 
Batuuli - 25 år

Dette er andre gangen jeg er med i krigen og jeg gleder meg utrulig mye til å starte på an igjen. Har en del kilo jeg skal ned da det begynner å bli tungt å bære for en sliten kropp. Jeg har hatt god nytte av krigen før og håper på at det kan være med å hjelpe meg litt ned i vekt igjen etter en meget tung høst.

Jeg føler meg ikke egnet til å være lagleder :oops:
 
Hei :)
32 år og blir vel tredje gang jeg er med i slankekrigen nå. Har dessverre gått opp igjen siden sist.
Håper virkelig dette blir året jeg kommer nærme målet mitt. Er ikke lett =/
Men gleder meg til å komme igang igjen :)

Supert om du vil være lagleder Sylvanas! Vet at du er flink til det :D
 
Hei! Jeg er 35 år, mor til en treåring og har også notert en all-time high når det gjelder vekt. :( Noe som gir en BMI på 30,9. Jeg startet 1. januar og er så langt ca. 3 kg ned.

Jeg har aldri deltatt på Slankekrigen før og har heller ikke sett tv-programmet (er dette i det hele tatt relatert til tv-programmet? ble brått litt usikker ...). Derfor synes jeg det høres supert ut at du er lagleder, Sylvanas! :)

Jeg kommer til å være på jobbreise i utlandet 25. januar, men regner med at det ikke er god nok grunn til å ikke levere vekt, så jeg lurer på om jeg rett og slett må pakke med meg vekten i kofferten! :)
 
Hei! Jeg er 35 år, mor til en treåring og har også notert en all-time high når det gjelder vekt. :( Noe som gir en BMI på 30,9. Jeg startet 1. januar og er så langt ca. 3 kg ned.

Jeg har aldri deltatt på Slankekrigen før og har heller ikke sett tv-programmet (er dette i det hele tatt relatert til tv-programmet? ble brått litt usikker ...). Derfor synes jeg det høres supert ut at du er lagleder, Sylvanas! :)

Jeg kommer til å være på jobbreise i utlandet 25. januar, men regner med at det ikke er god nok grunn til å ikke levere vekt, så jeg lurer på om jeg rett og slett må pakke med meg vekten i kofferten! :)
Når drar du? Man kan kanskje få godkjent vekt fra dagen før?
 
Hei! Litt treg her ser jeg, men jeg er 23år og bmi på 31.8...
Første gangen jeg er med på slankekrigen men skal ha vekk ca 18kg før jeg er ok fornøyd så godt med litt motivasjon!
Trener 3 ganger i uken og fokus på fornuftig kosthold + litt ekstra mosjon fra hu på 1.5år som fortsatt er hjemme ❤️
 
Dere har fått en deltaker til på laget, Kattedama!, så nå er dere også 13 på laget :)
 
Heihei! Slow poke her! :hilarious:
Neida, Kattedama! Heter jeg, 24 år og etter et vanskelig/rart år etter at faren min døde, endelig begynne å prøve å få barn og feile miserabelt (ulikt hele familien min) så har det kommet en del ekstra kilo! Jeg veier nå 78 kg og vil helst ned til 65 kg, det er et drastisk tiltak men egentlig vil jeg bare ha ned str på magen og rumpa :smug:
 
Last edited:
Så utrolig kult å ha dere med på laget! :D
Dette skal vi klare!

Hva liker dere å spise til frokost?
Jeg lager meg smoothie hver morgen :)
 
Så utrolig kult å ha dere med på laget! :D
Dette skal vi klare!

Hva liker dere å spise til frokost?
Jeg lager meg smoothie hver morgen :)
Jeg baker mitt eget melfrie brød. (Altså ikke bare glutenfritt, men melfritt. Har mandler og frø.) Som oftes spiser jeg av det brødet med pålegg eller jeg lager omelett. Jeg er lavkarbo-entusiast. Det har virket veldig bra for meg. Har slanket meg med lavkalori og lite fett før. Fikk det til med lav-kalori, men forbrenningen var ødelagt etterpå og hele jeg på sparebluss. Tok lang tid å fikse det igjen.
 
Jeg kommer til å ha gått opp til fredagens veiing. Har hatt en del halsbrann i det siste, og da måååå man jo bare drikke o'boy eller spise is..... :oops::rolleyes::hilarious:
Heldigvis er det ingen som går ut ^^
Helst bør jeg sette igang med trening nå, for min erfaring er at vektnedgang går tregt når jeg begynner å trene.
Jeg prøver å bli entusiastisk over grønnsaker for tiden. Jeg begynte å ta opp Bra godt, og ble inspirert av det. Så nå har jeg prøvd lasagne med squash istedenfor pasta, og det var jo faktisk godt. Fikk servert lasagne med søtpotet i helgen, og det og var godt :)
Jeg har lyst til å unngå mel der jeg kan, og heller gå for grønnsaker. Litt usikker på hvor lenge det vil vare :p
Men jeg tenker på å gå litt nærmere lavkarbo, siden lavkalori gjør meg en tanke forstoppet :eek:
 
Så utrolig kult å ha dere med på laget! :D
Dette skal vi klare!

Hva liker dere å spise til frokost?
Jeg lager meg smoothie hver morgen :)

2 rugsprø knekkebrød med tunfisk, kokt egg og litt salt, pepper og løk er en favoritt om dagen :) og et glass kaldt vann!

Liker kjappe løsninger som frister så går også i mager vanilje kesam med eple/pære/banan, men prøver å spare det til kvelds når jeg har lyst på noe godt :bag:
 
Jeg baker mitt eget melfrie brød. (Altså ikke bare glutenfritt, men melfritt. Har mandler og frø.) Som oftes spiser jeg av det brødet med pålegg eller jeg lager omelett. Jeg er lavkarbo-entusiast. Det har virket veldig bra for meg. Har slanket meg med lavkalori og lite fett før. Fikk det til med lav-kalori, men forbrenningen var ødelagt etterpå og hele jeg på sparebluss. Tok lang tid å fikse det igjen.

Hvordan smaker det?
Når jeg prøver å lage den type brød, så blir smaken virkelig ikke god.
Så ender bare med at det ligger der og mugner :(
 
Hei Hei, dette blir gøy :happy:liten presentasjon av meg:happy: jeg er 23 år, student og alenemamma.

Med graviditeten kom kiloene i rekord fart :hilarious: Har ikke hatt motivasjon til å starte å få de bort, har akkurat starta på lavkarbo.

Dette er første gangen jeg er med på slankekrigen og jeg er veldig motivert:happy:
 
Back
Topp