Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld skal vi være jentegjengen samlet,vi har holdt sammen siden barneskolen,og tenker jeg røper hemmeligheten til de i samme slengen![]()
Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffesSå koselig
Er dere mange eller?
Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffeshu ene bor i Oslo,så ekstra kjekt å bli fulltallig i dag når hun kommer også
![]()
Skal treffes i 18 tiden,så da blir det litt snacks å bare sitte å skravleBlir nok ekstra koselig da ja
Hva skal dere finne på da?
Skal treffes i 18 tiden,så da blir det litt snacks å bare sitte å skravle![]()
Gleder meg veldig,hun som kommer hjem fra oslo vet om det,og en annen har en jente på 3mndMå kose dere masse da. Blir sikkert mye å skravle om når du kommer med nyheten din og kan jeg tenke meg![]()
En slik tråd er nøyaktig det jeg trenger når vi skal være hos svigermor til søndag!
Er det mye for langt å håpe en kommer til oppredd seng når en ellers må ta det selv?
Er så mye jeg ikke kan skrive alt!:/
Jeg forventer faktisk at det er det? Man bruker jo å gjøre det når man får besøk også?
Er vel ganske vanlig det vil jeg si ja. Ihvertfall her omkring![]()
Er vel ganske vanlig det vil jeg si ja. Ihvertfall her omkring![]()
Samme her ja![]()
Etter å knust mobilen min på selveste julaften, er jeg tilbake
Så blir kanskje ny tlf i romjula...![]()
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...Kjedelig at du knuste tlf da! Hvilken en skal du kjøpe nå da?
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...
Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5hadde 4
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...
Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5hadde 4
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡