Skravletråd Juli 2015

Merker jeg er en Overbekymra sjel! Sitter å vurderer å bestille tidlig ul til før jul allerede.. føler på det at jeg MÅ vite at alt er i orden før julen kommer, eller så klarer jeg ikke kose meg.. Er jo så himla idiotisk at man ikke får noe oppfølging før uke 12... Baisj..

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha gjort det :) for å klare å slappe av litt ;)

Sitter på gulvet og pakker julegaver. Ikke ideelt for kroppen min og må ha pause hvert 5 minutt for at jeg skal klare å reise meg igjen :o hehe

Dere driver med i dag da?

En julaften overstått,en igjen :)
Koselig å dele det litt opp :)

Forskjellige deler av familien da eller? :)
Skal feire med svigermor i jula som bor litt utenfor Tønsberg,da ble det liten feiring i går med mine foreldre og ene søsteren min :)
Syns faktisk det er helt greit å dele opp julaften ;) guttungen var også veldig fornøyd med den store heisekranen han fikk :D

Skal feire med svigermor i jula som bor litt utenfor Tønsberg,da ble det liten feiring i går med mine foreldre og ene søsteren min :)
Syns faktisk det er helt greit å dele opp julaften ;) guttungen var også veldig fornøyd med den store heisekranen han fikk :D

Sikkert greit det ja. Får jo vært sammen med alle og ikke like mye stress og slit på en og samme dag :)

Sikkert greit det ja. Får jo vært sammen med alle og ikke like mye stress og slit på en og samme dag :)
Jupp :)
Men neste år med enda en håpet vi at vi har et nytt sted å bo og da plass til at vi kan feire jul hjemme så kan andre komme til oss :)

Jupp :)
Men neste år med enda en håpet vi at vi har et nytt sted å bo og da plass til at vi kan feire jul hjemme så kan andre komme til oss :)

Håper på å kunne feire hjemme innimellom jeg og etterhvert. Aldri feiret jul hjemme som voksen

Det skal vi neste år :) Gleder meg allerede!

Har luftet for mannen at jeg ønsker det jeg og. Tenker at det kanskje er lettest med en liten baby osv.
Han er nok med på det vil jeg tro siden vi egentlig skal være med min søster neste år, men hun har nylig sagt at hun aldri mer skal være noe annet sted enn hjemme:(

Har luftet for mannen at jeg ønsker det jeg og. Tenker at det kanskje er lettest med en liten baby osv.
Han er nok med på det vil jeg tro siden vi egentlig skal være med min søster neste år, men hun har nylig sagt at hun aldri mer skal være noe annet sted enn hjemme:(
Her er det mest mannen som ønsker det. Men nå, etter vi fikk hun lille, så gleder jeg meg også veldig! Kommer til å invitere en del familie og så ser vi hvem som vil komme. Ingen krise hvis det bare blir oss heller :) Kan jo også invitere noen som er alene i jula :)

Her er det mest mannen som ønsker det. Men nå, etter vi fikk hun lille, så gleder jeg meg også veldig! Kommer til å invitere en del familie og så ser vi hvem som vil komme. Ingen krise hvis det bare blir oss heller :) Kan jo også invitere noen som er alene i jula :)

Ingen krise her heller :) får ta det utover på nyåret. Må planlegge 30års lag og :o hehe

Flere enn meg som syns julekaker er oppskrytt og egentlig ikke så godt?

Flere enn meg som syns julekaker er oppskrytt og egentlig ikke så godt?
Jaaa! Har ikke noe behov for de tørre julekakene, og spiser de veldig sjelden. Blir noen pepperkaker innimellom, men ikke mange av de heller

God morgen jenter:)
Hvordan går det med dere i dag?
2 dager i julaften :o

God morgen jenter:)
Hvordan går det med dere i dag?
2 dager i julaften :eek:
Kvalm og blitt potte dett i nesen.. Mangler en del julepresanger, har ikke rydda og vaska til jul, har fremdeles ikke fått gulv på stue og soverom (flertall), har ikke handla mat, "glemt" å bake julekaker (svigermor kom heldigvis med noen, selv om hun ikke vet om min dårlige form eller grunnen til den :) ), jobber fullt frem til julaften, har ikke fått sendt alle julekortene - joda, så alt er bra her! Snart klar :D

Back
Topp