Skravletråd Juli 2015

Mannen lurer på om han skal være med på kontroller?? Jeg aner ikke..:-P

Om dere begge ønsker går det fint. Jeg drar alene, så lenge d ikke er noe veldig spesielt. Han får bli med på ultralyd og fødsel. Hehe!

Nå har jeg tatt Partesten på NRK og venter på at mannen tar den. Spennende :) Disse små hverdagsgleder haha

Mannen lurer på om han skal være med på kontroller?? Jeg aner ikke..:-P
Har blir nok manne kun med på ultralyd tror jeg, mem det er jo noe man må føle på selv:)
Her drar jeg nok alene pga jobben hans

Her er samboer med så ofte han kan. Var med på første time hos jordmor, og skal være med på neste også. Og han var såklart med på ultralyd. Han er veldig engasjert :D synes det er trygt å ha han med også :)

Har du blødninger enda? Må være slitsomt å ha det slik du har det!
Er virkelig sjeleglad for at jeg ikke er mye kvalm eller kaster opp!

Jeg merker at helgene er fine med han, men ettermiddagen er veldig ensformig.
Håper legen er med på tanken min...

Har ikke blødninger enda, men er sm for det. Ja, unner ingen å være i denne kroppen! Fikk du snakket med lege?

God morgen alle. Håper alle har sovet godt i natt.
Noen spennende planer her o dag da?

Jeg skal vel ligge i senga, begynner å bli ganske lei soverommet mitt egentlig :p må vel pusse det opp når jeg er ferdig med detta, Hahahahahah! Hvis formen er litt bedre enn i går skal jeg prøve å pakke inn noen julegaver :)

Jeg skal vel ligge i senga, begynner å bli ganske lei soverommet mitt egentlig :p må vel pusse det opp når jeg er ferdig med detta, Hahahahahah! Hvis formen er litt bedre enn i går skal jeg prøve å pakke inn noen julegaver :)

Huff, skjønner du blir lei det ja. Håper det blir bedre snart

Back
Topp