Skravletråd Juli 2015

Hei, både meg og samboer har inntatt sofaen for kvelden! Her er det såpe glatt ute, skulle egentlig vært ute å handlet men tror det blir den lette varianten i kveld! Dolly dimples :-D ellers blir det bare sofakos, duda?

Kan være godt det da? :) her er det ikke det store som skjer... Sitter bare å slapper av.

Fått et boost med energi i kveld! :O hele badet er vasket! Bare inni dusjen igjen, og det skal mannen få ta :D
Tørket støv, tørr moppet hele store lille stuen, kjøkken og gang, og litt sjokolade underveis :) utrolig hva man får gjort når mann å barn sover ;) hvor kom all energien fra? :D

Fått et boost med energi i kveld! :O hele badet er vasket! Bare inni dusjen igjen, og det skal mannen få ta :D
Tørket støv, tørr moppet hele store lille stuen, kjøkken og gang, og litt sjokolade underveis :) utrolig hva man får gjort når mann å barn sover ;) hvor kom all energien fra? :D

Oi! Heldig du er :) send litt hit over da :p du var no flink i kveld!

Er så syyykt tett i nesa om dagen og går og nyser støtt og stadig:o

Flere enn meg? Hehe

Da har jeg fått baket Serinakaker og risboller/topper! Hurra! ⛄

Dagens frokost: Toast med ost og skinke, eplejuice. Nammm!!

Jeg er helt tett i nesa, og samboer nyser hvert 3. Minutt, så stemningen er nok lik i våre hus :p

Hehe. Blir spennende å se hvordan juleverkstedet blir i da her.

God bedring til dere

La meg 2030 i går og når klokken ringer 0605 er jeg fremdeles trøtt og bare vil sove! Jeg har null energi om dagene, og jobb er bare et kav, og får alltid hodepine der...

La meg 2030 i går og når klokken ringer 0605 er jeg fremdeles trøtt og bare vil sove! Jeg har null energi om dagene, og jobb er bare et kav, og får alltid hodepine der...

Håper det kommer seg snart hos deg. Skal du ha noe juleferie?

Håper det kommer seg snart hos deg. Skal du ha noe juleferie?
Jobber neste mandag 5t så fri til søndag... føler likevel det er altfor mange dager igjen :/

Jobber neste mandag 5t så fri til søndag... føler likevel det er altfor mange dager igjen :/

jeg ville tatt kontakt med legen og snakket om gradert sykemld. Det er jo ikkr meningen at du skal jobbe deg ihjel, slil at det går utover både deg og de rundt deg.

Back
Topp