Hei, både meg og samboer har inntatt sofaen for kvelden! Her er det såpe glatt ute, skulle egentlig vært ute å handlet men tror det blir den lette varianten i kveld! Dolly dimples :-D ellers blir det bare sofakos, duda?
Kan være godt det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, både meg og samboer har inntatt sofaen for kvelden! Her er det såpe glatt ute, skulle egentlig vært ute å handlet men tror det blir den lette varianten i kveld! Dolly dimples :-D ellers blir det bare sofakos, duda?
Her går det i gullrekka på tv'en! Men Idol først!Ha en super fredag og super helg!
Her går det i gullrekka på tv'en! Men Idol først!Ha en super fredag og super helg!
Fått et boost med energi i kveld! :O hele badet er vasket! Bare inni dusjen igjen, og det skal mannen få ta![]()
Tørket støv, tørr moppet hele store lille stuen, kjøkken og gang, og litt sjokolade underveisutrolig hva man får gjort når mann å barn sover
hvor kom all energien fra?
![]()
Er så syyykt tett i nesa om dagen og går og nyser støtt og stadig
Flere enn meg? Hehe
Da har jeg fått baket Serinakaker og risboller/topper! Hurra!![]()
Dagens frokost: Toast med ost og skinke, eplejuice. Nammm!!
Jeg er ikke det, men god bedring![]()
Takk
Kan ikke huske jeg har nyst sånn noen ganghehe
Jeg er helt tett i nesa, og samboer nyser hvert 3. Minutt, så stemningen er nok lik i våre hus![]()
Hehe. Blir spennende å se hvordan juleverkstedet blir i da her.
God bedring til dere
Prøve å kontrollere nysene når du skal være nøye med ting dahaha. God bedring til deg og
![]()
La meg 2030 i går og når klokken ringer 0605 er jeg fremdeles trøtt og bare vil sove! Jeg har null energi om dagene, og jobb er bare et kav, og får alltid hodepine der...
Jobber neste mandag 5t så fri til søndag... føler likevel det er altfor mange dager igjen :/Håper det kommer seg snart hos deg. Skal du ha noe juleferie?
Jobber neste mandag 5t så fri til søndag... føler likevel det er altfor mange dager igjen :/