Skravletråd Juli 2015

Finaleuken :p
Svangerskapspenger, er det pga sykemld i svangerskap man får det? Aner ikke hva det innebærer :p

Ah. Har ikke sett på noe av det jeg.

Svangerskapspenger er når arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge, men at man egentlig er frisk nok til å jobbe :)

Ah. Har ikke sett på noe av det jeg.

Svangerskapspenger er når arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge, men at man egentlig er frisk nok til å jobbe :)

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fulgt med, men bare blitt slik da mannen legger seg før kl.21 pga jobb som gjør han må opp 04 :p

Ååååå! Godt det er noe sånt da!
Vil du da få vanlig lønn?

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fulgt med, men bare blitt slik da mannen legger seg før kl.21 pga jobb som gjør han må opp 04 :p

Ååååå! Godt det er noe sånt da!
Vil du da få vanlig lønn?

Skjønner. Greit med litt tidsfordriv :p hehe

Veldig greit at det finnes regler og retningslinjer for ting. Hadde vært enda bedre om legen kunne jobben sin :p haha
Får vanlig lønn ja, men fra nav :)

Hva blir riktig?
Gyn og med ul ble jeg satt en dag frem, til 8+2! :D
Men når jeg skriver inn termin som er satt får jeg 8+4 på babyverden sin kalkulator! Hvorfor er det forskjell på to dager? Jeg syns bv sin var veldig fin jeg da ;)
Men hva blir riktig å gå ut i fra?

Hva blir riktig?
Gyn og med ul ble jeg satt en dag frem, til 8+2! :D
Men når jeg skriver inn termin som er satt får jeg 8+4 på babyverden sin kalkulator! Hvorfor er det forskjell på to dager? Jeg syns bv sin var veldig fin jeg da ;)
Men hva blir riktig å gå ut i fra?

Ja det samme skjedde meg.. Ble satt fram to dager men fikk samme termindato med gyn som jeg fikk på kalkulatorene med to dager mindre.. Tror ikke man får helt endelig dato før OUL?

Enn så lenge sier jeg bare at jeg er så langt på veg som jeg regna meg frem til selv hvertfall;) tror ikke de målene de gjør utifra UL blir så presise når vi er så tidlig på veg.. :)

Ja det samme skjedde meg.. Ble satt fram to dager men fikk samme termindato med gyn som jeg fikk på kalkulatorene med to dager mindre.. Tror ikke man får helt endelig dato før OUL?

Enn så lenge sier jeg bare at jeg er så langt på veg som jeg regna meg frem til selv hvertfall;) tror ikke de målene de gjør utifra UL blir så presise når vi er så tidlig på veg.. :)
Har lyst å si 8+4 siden det er to dager lengre, men ut i fra str som ble målt på reka, viste dataen selv 8+2 :)
Så får vel heller se hva de sier på ultralydklinikken 8.jan :)

Har lyst å si 8+4 siden det er to dager lengre, men ut i fra str som ble målt på reka, viste dataen selv 8+2 :)
Så får vel heller se hva de sier på ultralydklinikken 8.jan :)

Ville kanskje ta utg.punkt i første dag av siste mens ? :)
jadet kan jo være de sier noe annet eller ser det mer sikkert om tre uker:) var du hos utralydklinikken nå også?

Ville kanskje ta utg.punkt i første dag av siste mens ? :)
jadet kan jo være de sier noe annet eller ser det mer sikkert om tre uker:) var du hos utralydklinikken nå også?
Vanskelig å gå ut i fra siste mens pga aner ikke hvor lang syklus jeg hadde.

Var hos en legen henviste meg til, og beste med det var at det kostet 58kr ;) hun har bare innvendig ul utstyr tror jeg, så blir ultralydklinikken da :) herregud så jeg gleder meg nå til over nyttår!!! :D

Vanskelig å gå ut i fra siste mens pga aner ikke hvor lang syklus jeg hadde.

Var hos en legen henviste meg til, og beste med det var at det kostet 58kr ;) hun har bare innvendig ul utstyr tror jeg, så blir ultralydklinikken da :) herregud så jeg gleder meg nå til over nyttår!!! :D

Uansett når de går ut fra menstermin så regner de 28 dager. Samme hvor lang sykuls du har. De gjorde det med meg i sommer og, selv om jeg visste at jeg hadde 35 dager og jeg visste når EL var.
Enkleste er å gå utifra det frem til oul uansett.
Sånn sett er det vel egentlig ingen som vet hcor langt man er på vei ;)

jeg har fått termindatoer fra 15. -18. Juli, beregnet utfra samme mensdag, men velger å gå utfra bv sin kalkulator frem til oul :)

Uansett når de går ut fra menstermin så regner de 28 dager. Samme hvor lang sykuls du har. De gjorde det med meg i sommer og, selv om jeg visste at jeg hadde 35 dager og jeg visste når EL var.
Enkleste er å gå utifra det frem til oul uansett.
Sånn sett er det vel egentlig ingen som vet hcor langt man er på vei ;)

jeg har fått termindatoer fra 15. -18. Juli, beregnet utfra samme mensdag, men velger å gå utfra bv sin kalkulator frem til oul :)
Vil egentlig gjøre det samme, gå ut fra bv sin :)

What a day!:):) vært våken siden 03 inatt! Måtte ta noen timer på puten når vi ankom hotellet!:)): kost oss på shopping og vandring i Gdansk :-) imorgen blit det enda mer shopping!!:):) prøver å ta det med ro:) tar mange stopp på kafé og sånn:) håper dere andre har hatt en fin dag:):) desverre har vi fått en liten brems på helgen da jeg har fått munnsår:-( så blir ingen form for kos:-( men men..:-P

What a day!:):) vært våken siden 03 inatt! Måtte ta noen timer på puten når vi ankom hotellet!:)): kost oss på shopping og vandring i Gdansk :-) imorgen blit det enda mer shopping!!:):) prøver å ta det med ro:) tar mange stopp på kafé og sånn:) håper dere andre har hatt en fin dag:):) desverre har vi fått en liten brems på helgen da jeg har fått munnsår:-( så blir ingen form for kos:-( men men..:-P

Kos dere masse i helga :D

På jobb i dag etter to dager hjemme... merker på kroppen når jeg gjør mye at kvalmen kommer og hodet dunker noe sinnsykt... blir lite gjort her, men viser at jeg er her...

Hater første triste! Uvissheten og bekymringene gjør meg gaaal Flere som har det på samme måte?

Kjenner meg igjen der, men har sett liv og formen tilsier at jeg er gravid. Må vel bare stole på det?
Gleder meg til det begynner å skje litt mer inni der♡

Kjenner meg igjen der, men har sett liv og formen tilsier at jeg er gravid. Må vel bare stole på det?
Gleder meg til det begynner å skje litt mer inni der♡
Det er det som er så irriterende, fikk se et bankende hjerte tirsdag. Men likevel klarer jeg ikke slappe av... Ser frem til mage og spark!

Hei, både meg og samboer har inntatt sofaen for kvelden! Her er det såpe glatt ute, skulle egentlig vært ute å handlet men tror det blir den lette varianten i kveld! Dolly dimples :-D ellers blir det bare sofakos, duda?

Back
Topp