Skravletråd Juli 2015

Går overraskende bra på jobb i dag! :)

Gleder meg som en unge til spagetti middag å komme hjem til :D

I dag er jeg like langt (etter min beregning) som da jeg begynte å blø sist gang, og såvidt jeg vet er det fortsatt en liten spire som blir foster i morgen:)

Idag har jeg vært på 2 gangs intervju:) og jobb.. Så på vei hjem nå :):) tror jeg får meg ny Jobb! Så da har jeg 2 jobber å si opp og en ny jobb å fortelle at jeg er gravid til.. Wææææææææ..

Idag har jeg vært på 2 gangs intervju:) og jobb.. Så på vei hjem nå :):) tror jeg får meg ny Jobb! Så da har jeg 2 jobber å si opp og en ny jobb å fortelle at jeg er gravid til.. Wææææææææ..
Skjee mye fremover hos deg nå da

Merker jeg er en Overbekymra sjel! Sitter å vurderer å bestille tidlig ul til før jul allerede.. føler på det at jeg MÅ vite at alt er i orden før julen kommer, eller så klarer jeg ikke kose meg.. Er jo så himla idiotisk at man ikke får noe oppfølging før uke 12... Baisj..

Kjenner jeg blir litt misunnelig på de jeg kjenner som er gravide og ca like langt som meg, og allerede begynner å få mage...

Kjenner jeg blir litt misunnelig på de jeg kjenner som er gravide og ca like langt som meg, og allerede begynner å få mage...
Det er bare å spise mer ;)

Back
Topp