Skravletråd Juli 2015

Kvalm og blitt potte dett i nesen.. Mangler en del julepresanger, har ikke rydda og vaska til jul, har fremdeles ikke fått gulv på stue og soverom (flertall), har ikke handla mat, "glemt" å bake julekaker (svigermor kom heldigvis med noen, selv om hun ikke vet om min dårlige form eller grunnen til den :) ), jobber fullt frem til julaften, har ikke fått sendt alle julekortene - joda, så alt er bra her! Snart klar :D

Godt du ser "positivt" på det da ;)
Fortsatt mye som ikke er gjort her og, men det jeg ikke rekker/orker får bare være..hehe
Håper formen blir litt bedre snart.
Skal dere bort på julaften eller?

Godt du ser "positivt" på det da ;)
Fortsatt mye som ikke er gjort her og, men det jeg ikke rekker/orker får bare være..hehe
Håper formen blir litt bedre snart.
Skal dere bort på julaften eller?
Vi skal heldigvis bort denne julaften, så slipper å tenke på å ha selskap. Vi skal feire julen hos oss neste år. Satser på å ikke være gravid da, siden jeg har gått gravid to juler på rad nå.. Savner fenalår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så savner jeg energi ;) Er formen din bra?

Vi skal heldigvis bort denne julaften, så slipper å tenke på å ha selskap. Vi skal feire julen hos oss neste år. Satser på å ikke være gravid da, siden jeg har gått gravid to juler på rad nå.. Savner fenalår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så savner jeg energi ;) Er formen din bra?

Blir vel ekstra savn når det blir 2 på rad ja;) hehe
Deilig å slippe styret hjemme da.

Formen er helt grei. Småkvalm hele tiden og blir plutselig tappet for energi, men kaster ikke opp og klarer å få gjort litt småting heldigvis:)
Skal til svigerinna mi på julaften, så deilig å stresse med alt som må gjøres her:)

Stressa før jul! Vi skal ha min familie på besøk. Det er første gang vi har det hjemme!! HJELP!!
Siden mannen og jeg ikke ble enige, blir det både ribbe og pinnekjøtt! Jepp, så dumme er vi...

Alt for lenge igjen her enda :( den er litt bedre i dag kanskje? Klarer å sitte nå i hvertfall...

Bra du klarer å sitte da ;)
Huff, tiden går jo ikke akkurat raskere nå formen er dritt heller da:(
Krysser fingrene for at du får kost deg litt da ihvertfall, men så kjedelig å ikke kunne holde på julematen:/

Stressa før jul! Vi skal ha min familie på besøk. Det er første gang vi har det hjemme!! HJELP!!
Siden mannen og jeg ikke ble enige, blir det både ribbe og pinnekjøtt! Jepp, så dumme er vi...

Får litt å gjøre da :o
Blir det noen forberedelser i morgen eller?

Bra du klarer å sitte da ;)
Huff, tiden går jo ikke akkurat raskere nå formen er dritt heller da:(
Krysser fingrene for at du får kost deg litt da ihvertfall, men så kjedelig å ikke kunne holde på julematen:/

Jeg klare å holde litt på mat :) men det er bare 1 bit eller 2:p det må da gå over etter uke 12 :p

Jeg klare å holde litt på mat :) men det er bare 1 bit eller 2:p det må da gå over etter uke 12 :p

Krysser fingrene for bedre tider snart. Kjedelig å være sånn midt oppe i jula med så god mat, men det blir ihvertfall en flott premie til slutt da:)

Ja, både i morgen og i dag. Både ribbe og pinnekjøtt starter man jo med dagen før. Heldigvis (!!) har vi vaskedame som kommer 23 :) Det er så utrolig deilig!

Der høres deilig ut ja :)
Driver og vasker selv nå, og juletreet blir nok satt inn i kveld.
Men slipper heldigvis å styre med masse mat i år. Blir kun riskrem jeg skal lage:)

Tenk så deilig det er når gulvene er vaska og treet er på plass :)

Skal bli kjempedeilig. Føler det går litt tregt med meg, men nå skal jeg igang med støvsugeren, så det nærmer seg :D

Tre ja.. visste det var noe vi skulle handle ;)

Back
Topp