God morgen jenter
Hvordan går det med dere i dag?
2 dager i julaften
God morgen tiden går fort snart januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter
Hvordan går det med dere i dag?
2 dager i julaften
Kvalm og blitt potte dett i nesen.. Mangler en del julepresanger, har ikke rydda og vaska til jul, har fremdeles ikke fått gulv på stue og soverom (flertall), har ikke handla mat, "glemt" å bake julekaker (svigermor kom heldigvis med noen, selv om hun ikke vet om min dårlige form eller grunnen til den ), jobber fullt frem til julaften, har ikke fått sendt alle julekortene - joda, så alt er bra her! Snart klar
God morgen tiden går fort snart januar
Vi skal heldigvis bort denne julaften, så slipper å tenke på å ha selskap. Vi skal feire julen hos oss neste år. Satser på å ikke være gravid da, siden jeg har gått gravid to juler på rad nå.. Savner fenalår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så savner jeg energi Er formen din bra?Godt du ser "positivt" på det da
Fortsatt mye som ikke er gjort her og, men det jeg ikke rekker/orker får bare være..hehe
Håper formen blir litt bedre snart.
Skal dere bort på julaften eller?
Vi skal heldigvis bort denne julaften, så slipper å tenke på å ha selskap. Vi skal feire julen hos oss neste år. Satser på å ikke være gravid da, siden jeg har gått gravid to juler på rad nå.. Savner fenalår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så savner jeg energi Er formen din bra?
Jippi!
Bare 9 dager igjen til mine 12♡
Hvordan er formen din da?
10 uker i dag
Alt for lenge igjen her enda den er litt bedre i dag kanskje? Klarer å sitte nå i hvertfall...
Stressa før jul! Vi skal ha min familie på besøk. Det er første gang vi har det hjemme!! HJELP!!
Siden mannen og jeg ikke ble enige, blir det både ribbe og pinnekjøtt! Jepp, så dumme er vi...
Bra du klarer å sitte da
Huff, tiden går jo ikke akkurat raskere nå formen er dritt heller da
Krysser fingrene for at du får kost deg litt da ihvertfall, men så kjedelig å ikke kunne holde på julematen:/
Jeg klare å holde litt på mat men det er bare 1 bit eller 2 det må da gå over etter uke 12
Får litt å gjøre da
Blir det noen forberedelser i morgen eller?
Ja, både i morgen og i dag. Både ribbe og pinnekjøtt starter man jo med dagen før. Heldigvis (!!) har vi vaskedame som kommer 23 Det er så utrolig deilig!
Krysser fingrene for bedre tider snart. Kjedelig å være sånn midt oppe i jula med så god mat, men det blir ihvertfall en flott premie til slutt da
Der høres deilig ut ja
Driver og vasker selv nå, og juletreet blir nok satt inn i kveld.
Men slipper heldigvis å styre med masse mat i år. Blir kun riskrem jeg skal lage
Det blir det men jeg holder hodet oppe enda julen kommer neste år også! Bare mye bedre
Tenk så deilig det er når gulvene er vaska og treet er på plass