Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld skal vi være jentegjengen samlet,vi har holdt sammen siden barneskolen,og tenker jeg røper hemmeligheten til de i samme slengen
Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffes hu ene bor i Oslo,så ekstra kjekt å bli fulltallig i dag når hun kommer ogsåSå koselig
Er dere mange eller?
Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffes hu ene bor i Oslo,så ekstra kjekt å bli fulltallig i dag når hun kommer også
Skal treffes i 18 tiden,så da blir det litt snacks å bare sitte å skravleBlir nok ekstra koselig da ja
Hva skal dere finne på da?
Skal treffes i 18 tiden,så da blir det litt snacks å bare sitte å skravle
Gleder meg veldig,hun som kommer hjem fra oslo vet om det,og en annen har en jente på 3mnd så kanskje denne gang det blir snakk om baby /barn enn hund og kattMå kose dere masse da. Blir sikkert mye å skravle om når du kommer med nyheten din og kan jeg tenke meg
En slik tråd er nøyaktig det jeg trenger når vi skal være hos svigermor til søndag!
Er det mye for langt å håpe en kommer til oppredd seng når en ellers må ta det selv?
Er så mye jeg ikke kan skrive alt!:/
Jeg forventer faktisk at det er det? Man bruker jo å gjøre det når man får besøk også?
Er vel ganske vanlig det vil jeg si ja. Ihvertfall her omkring
Er vel ganske vanlig det vil jeg si ja. Ihvertfall her omkring
Samme her ja
Etter å knust mobilen min på selveste julaften, er jeg tilbake
Så blir kanskje ny tlf i romjula...
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...Kjedelig at du knuste tlf da! Hvilken en skal du kjøpe nå da?
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...
Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5 hadde 4
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...
Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5 hadde 4
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡