Skravletråd Juli 2015

I kveld skal vi være jentegjengen samlet,vi har holdt sammen siden barneskolen,og tenker jeg røper hemmeligheten til de i samme slengen :)

I kveld skal vi være jentegjengen samlet,vi har holdt sammen siden barneskolen,og tenker jeg røper hemmeligheten til de i samme slengen :)

Så koselig:)
Er dere mange eller?

Så koselig:)
Er dere mange eller?
Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffes :) hu ene bor i Oslo,så ekstra kjekt å bli fulltallig i dag når hun kommer også :)

Vi er 5 med meg,og nå som vi begynner å bli mer voksen alle,så er det visst lettere å få til å treffes :) hu ene bor i Oslo,så ekstra kjekt å bli fulltallig i dag når hun kommer også :)

Blir nok ekstra koselig da ja:)
Hva skal dere finne på da?

Skal treffes i 18 tiden,så da blir det litt snacks å bare sitte å skravle :)

Må kose dere masse da. Blir sikkert mye å skravle om når du kommer med nyheten din og kan jeg tenke meg;)

Må kose dere masse da. Blir sikkert mye å skravle om når du kommer med nyheten din og kan jeg tenke meg;)
Gleder meg veldig,hun som kommer hjem fra oslo vet om det,og en annen har en jente på 3mnd :) så kanskje denne gang det blir snakk om baby /barn enn hund og katt :p

Da var nyheten sluppet for jentegjengen ♡ og selvfølgelig spratt tårene ut når jeg så hu ene begynte :p

En slik tråd er nøyaktig det jeg trenger når vi skal være hos svigermor til søndag!
Er det mye for langt å håpe en kommer til oppredd seng når en ellers må ta det selv?
Er så mye jeg ikke kan skrive alt!:/

En slik tråd er nøyaktig det jeg trenger når vi skal være hos svigermor til søndag!
Er det mye for langt å håpe en kommer til oppredd seng når en ellers må ta det selv?
Er så mye jeg ikke kan skrive alt!:/

Jeg forventer faktisk at det er det? Man bruker jo å gjøre det når man får besøk også?

Er vel ganske vanlig det vil jeg si ja. Ihvertfall her omkring ;)

Vanlig fra der jeg kommer fra også,men svigermor er et kapittel for seg selv.
Endte opp med at jed redde den opp i full irritasjon,en tynn lefse av en dyne..
Familien til mannen er spesielle... for all del det er min også,men er ikke tatt mye hensyn av at vi flyr hjem mtp gaver! Er hvertfall 4 stooore gaver! Blir så oppgitt ....

Men nå er dagen her,så da får jeg sette på et smil :p

Etter å knust mobilen min på selveste julaften, er jeg tilbake :)
Så blir kanskje ny tlf i romjula... :p

Kjedelig at du knuste tlf da! Hvilken en skal du kjøpe nå da?
Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...

Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5 :) hadde 4 :)
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡

Ble så sur og sint at jeg begynte å gråte når mest sannsynlig den ikke er til å redde...

Skal sjekke med forsikringen først, men om det blir helt ny blir det nok samsung s5 :) hadde 4 :)
Men snille mannen som kjørte rundt omkring på julaften før de stengte kom hjem med samsung tab til oss♡

Disse hormoner :p

Snill mannen din var da :)

Samsung tab er fine:)
Kjedekig med knust tlf da :(
Har samsung tlf, tab og laptop her. Veldig fornøyd :)

Dere driver med i kveld da jenter?
Vurderer å dra å kjøpe meg en innbakt pizza nå, siden jeg er alene hjemme:)

Jeg sitter å venter på pizza som skal leveres på døra. Er syk og fikk lyst på mat så da ble det pizza i dag. Ellers så ligger jeg på sofaen noe jeg har gjort siden julaften og håper jeg snart blir frisk.

Hva er dine planer i kveld bortsett fra en innbakt pizza da?

Back
Topp