usikkermor
Betatt av forumet
Det er lenge nok det vil jeg tro ja. Hvor gammel er hun?
Hun blir 8 i januar, så hu er ikke lenger ei lita jente hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lenge nok det vil jeg tro ja. Hvor gammel er hun?
Skjønner du har lyst på ja. Håper virkelig det blir bedre etter uke 12. Ikke lenge igjen dit nå
Mindre enn 2 uker under 1 uke til deg gleder meg til ul på nyåret
Vi har nettopp spist indisk nå prøver jeg å finne en film på netflix, men det er lettere sagt enn gjort.
Han pakker for han skal stå på slalåm i morgen.. Jeg er så sjalu!!
Hei damer Håper alle har hatt en fin jul jeg hadde en tur på legevakten igår med mye venting og en dårlig lege.. Jeg hadde smertelignende symptomer som urinveisinfeksjon.. Men ikke vondt å tisse.. Legen sjekket lite, crp var normal og u stix viste ikke noe særlig.. Men han gav meg allikevel antibiotika uten å sjekke noe videre.. Så nå går jeg på selexid.. Blæh.. Hehe..
Men ikke merket noe til de smertene idag. Så tviler på det var urinveisinfeksjon..
Vi har nettopp spist indisk nå prøver jeg å finne en film på netflix, men det er lettere sagt enn gjort.
Han pakker for han skal stå på slalåm i morgen.. Jeg er så sjalu!!
Indisk er godt
Fikk en oppskriftsbok til jul med masse indiske retter gleder meg til å prøve
Funnet deg en film?
Skjønner du misunner ham slalåmturen ja. Får ta det igjen neste år når han kan passr baby
Jeg skal og i slalåmbakken i morgen - gleder meg så masse kjøpte nye langerennstaver og sko i dag, så bør langrenn på mandag herlig denne romjulen altså
Legg gjerne ut noen gode oppskrifter hvis du finner noen i oppskriftsboken
Ja, vi har nettopp sett en komedie. She's out of my leag tror jeg den het. Helt ok
Ja, han har tilbudt seg å passe babyen slik at jeg kan stå på slalåm neste vinter.. Gleder meg allerede ;p
Hatt en fin kveld du da?
Det skal jeg gjøre etterhvert
Så snill han er. Håper på det samme her. Her er det kun jeg som står i bakken, så skal vel få til noe
Kvelden har vært/er fin på sofaen hehe
Du da?
Gleder meg
Ja, han er virkelig verdens snilleste.. Spesielt nå når jeg er gravid!
Smil fint til mannen din så er han nok også villig til å være barnevakt mens du står på slalåm
Jeg har også hatt en Fin kveld. Sitter fremdeles på sofaen. Har begynt på noen små babytøffler.
Jeg vet det egentlig ikke er farlig å stå i slalåmbakken mens du er gravid, men jeg vil ikke risikere noe. Jeg er helt elendig på slalåm.. Faller og slår meg hele tiden!!
4 dager igjen ♡♡♡
Når har du ul? Blir gøy å se baby♡
Har ikke bestilt enda. Venter til 1.januar de har masse ledig så jeg på nettet tenker å prøve å bestille til når jeg ca er 12.uker.
Kjipt! Satser på at du får lurt deg inn. Er det kun 1 plass du er interessert i bruke, eller kan du kanskje sjekke flere?Når jeg var inne nå, var alle timene opptatt håper noen avbestiller!
Når jeg var inne nå, var alle timene opptatt håper noen avbestiller!