Skravletråd Juli 2015

Vi har nettopp spist indisk nå prøver jeg å finne en film på netflix, men det er lettere sagt enn gjort.
Han pakker for han skal stå på slalåm i morgen.. Jeg er så sjalu!!

Hei damer:-):-) Håper alle har hatt en fin jul:):) jeg hadde en tur på legevakten igår med mye venting og en dårlig lege.. Jeg hadde smertelignende symptomer som urinveisinfeksjon.. Men ikke vondt å tisse.. Legen sjekket lite, crp var normal og u stix viste ikke noe særlig.. Men han gav meg allikevel antibiotika uten å sjekke noe videre.. Så nå går jeg på selexid.. Blæh.. Hehe..

Men ikke merket noe til de smertene idag. Så tviler på det var urinveisinfeksjon..

Vi har nettopp spist indisk nå prøver jeg å finne en film på netflix, men det er lettere sagt enn gjort.

Indisk er godt :)
Fikk en oppskriftsbok til jul med masse indiske retter gleder meg til å prøve :)
Funnet deg en film?
Skjønner du misunner ham slalåmturen ja. Får ta det igjen neste år når han kan passr baby;)

Hei damer:-):-) Håper alle har hatt en fin jul:):) jeg hadde en tur på legevakten igår med mye venting og en dårlig lege.. Jeg hadde smertelignende symptomer som urinveisinfeksjon.. Men ikke vondt å tisse.. Legen sjekket lite, crp var normal og u stix viste ikke noe særlig.. Men han gav meg allikevel antibiotika uten å sjekke noe videre.. Så nå går jeg på selexid.. Blæh.. Hehe..

Men ikke merket noe til de smertene idag. Så tviler på det var urinveisinfeksjon..

Høres ikke noe godt ut.kjedelig med sånne leger og:(

Håper det holder seg borte da. God bedring til deg

Jeg skal og i slalåmbakken i morgen - gleder meg så masse :) kjøpte nye langerennstaver og sko i dag, så bør langrenn på mandag :) herlig denne romjulen altså ❤️

Indisk er godt :)
Fikk en oppskriftsbok til jul med masse indiske retter gleder meg til å prøve :)
Funnet deg en film?
Skjønner du misunner ham slalåmturen ja. Får ta det igjen neste år når han kan passr baby;)

Legg gjerne ut noen gode oppskrifter hvis du finner noen i oppskriftsboken :)

Ja, vi har nettopp sett en komedie. She's out of my leag tror jeg den het. Helt ok :)

Ja, han har tilbudt seg å passe babyen slik at jeg kan stå på slalåm neste vinter.. Gleder meg allerede ;p

Hatt en fin kveld du da?

Jeg skal og i slalåmbakken i morgen - gleder meg så masse :) kjøpte nye langerennstaver og sko i dag, så bør langrenn på mandag :) herlig denne romjulen altså ❤️

Jeg vet det egentlig ikke er farlig å stå i slalåmbakken mens du er gravid, men jeg vil ikke risikere noe. Jeg er helt elendig på slalåm.. Faller og slår meg hele tiden!!

Legg gjerne ut noen gode oppskrifter hvis du finner noen i oppskriftsboken :)

Ja, vi har nettopp sett en komedie. She's out of my leag tror jeg den het. Helt ok :)

Ja, han har tilbudt seg å passe babyen slik at jeg kan stå på slalåm neste vinter.. Gleder meg allerede ;p

Hatt en fin kveld du da?

Det skal jeg gjøre etterhvert ;)

Så snill han er. Håper på det samme her. Her er det kun jeg som står i bakken, så skal vel få til noe:)

Kvelden har vært/er fin på sofaen :p hehe
Du da?

Det skal jeg gjøre etterhvert ;)

Så snill han er. Håper på det samme her. Her er det kun jeg som står i bakken, så skal vel få til noe:)

Kvelden har vært/er fin på sofaen :p hehe
Du da?

Gleder meg ;)

Ja, han er virkelig verdens snilleste.. Spesielt nå når jeg er gravid!
Smil fint til mannen din så er han nok også villig til å være barnevakt mens du står på slalåm :p

Jeg har også hatt en Fin kveld. Sitter fremdeles på sofaen. Har begynt på noen små babytøffler.

Gleder meg ;)

Ja, han er virkelig verdens snilleste.. Spesielt nå når jeg er gravid!
Smil fint til mannen din så er han nok også villig til å være barnevakt mens du står på slalåm :p

Jeg har også hatt en Fin kveld. Sitter fremdeles på sofaen. Har begynt på noen små babytøffler.

Skal nok ordne seg tror jeg :)

Har ikke hatt energi til noe hånarbeid i det sistr jeg, men håper det kommer seg snart :)

Jeg vet det egentlig ikke er farlig å stå i slalåmbakken mens du er gravid, men jeg vil ikke risikere noe. Jeg er helt elendig på slalåm.. Faller og slår meg hele tiden!!

Hadde jeg vært utrygg på ski hadde jeg nok holdt meg unna, men var aktiv alpinist i 13 år, innom landslag osv, pluss at jeg drev med twintip et par år etterpå også, står mye fortsatt, og faller som regel aldri, så tar jeg det rolig går det nok bra :) skjønner uansett du er misunnelig på mannen, selvom man faller litt nå og da er det jo fortsatt utrolig morsomt :)

Har ikke bestilt enda. Venter til 1.januar :) de har masse ledig så jeg på nettet ;) tenker å prøve å bestille til når jeg ca er 12.uker.

Så spennende:)
Venter til oul her. Gidder ikke bruke penger på en ul til siden jeg har doppler hjemme :)

Når jeg var inne nå, var alle timene opptatt :( håper noen avbestiller!
Kjipt! Satser på at du får lurt deg inn. Er det kun 1 plass du er interessert i bruke, eller kan du kanskje sjekke flere?

Ååååh for noen late juledager dette blei gitt!! Har så lyst å stå på skiiiiii!!! Tror vi må ta oss en tur på hytten til nyttår, så kan vi ta oss noen turer på brokke!

Mange som er på fjellet? Er i Bergen nå, og selvom det er snø har vi ikke langrenn, det er lenge siden jeg har stått på det! :o

Back
Topp