Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nyttår jenter!! Har dere noen nyttårsforsetter?
å gå til kiropraktor pga kink i nakken går vel bra?
helt ødelagt i dag, føler meg som en robot!
å gå til kiropraktor pga kink i nakken går vel bra?
helt ødelagt i dag, føler meg som en robot!
Godt nyttår
Kiropraktor og graviditet går helt fint. Jeg har vært noen ganger og tatt både nakke,rygg og korsrygg.
Men som det nevnes oppforbi, så viktig at en opplyser om det, siden ledd og muskler er mer tøyelige i et svangerskap.
God bedring!
Kan få min billigere! Jinxet førstegutten rett ut av meg!295 for en angel sounds dopler,god pris???
Hvilken type har du?Hva vil du evt ha for den?Kan få min billigere! Jinxet førstegutten rett ut av meg!
Takker for tilbudet, men fått kjøpt en annen nåKan få min billigere! Jinxet førstegutten rett ut av meg!
føler tiden står litt stille,og er livredd for at alt ender i ma. har ul om en uke, men kanskje jeg må til legen så han kan prøve å finne hjertelyd, er ikke rolig i det hele tatt...
Det er skummelt å leite etter hjertelyden så tidlig om det er for å roe deg ned. Man finner den ofte ikke så tidlig, og da blir man ennå mer urolig. Er det noen grunn til at du er bekymret eller er du bare bekymret?
Ingen annen grunn enn tankene mine... vet det er ofte de ikke finner den så tidlig, men samtidig ville jeg gitt det en sjanse.
skal kanskje dit i dag for andre grunner,så spør evt om han kan prøve da