Skravletråd Juli 2015

Godt nyttår jenter!!!!
en bra start på morgningen med kink i nakken... auu...

å gå til kiropraktor pga kink i nakken går vel bra?
helt ødelagt i dag, føler meg som en robot!

Godt nyttår jenter!! Har dere noen nyttårsforsetter?

Det som er bra med nyttårsforsetter er en "tvingt" påminnelse om å tenke på om det er noe man vil endre på. Jeg tenker igjennom dette flere ganger i året. Noen endringer er lettere enn andre. For meg er det viktig med personlig utvikling å sette meg mål. Har ikke bestemt meg helt ennå, men noe handler om å bruke energien på riktige folk. :-)

Usikker på hva du lurer på, men i forhold til graviditeten går det fint. Men husk å opplyse kiropraktoren uansett. Enkelte ting skal ikke gjøres på gravide.

Godt nyttår:-)
Kiropraktor og graviditet går helt fint. Jeg har vært noen ganger og tatt både nakke,rygg og korsrygg.

Men som det nevnes oppforbi, så viktig at en opplyser om det, siden ledd og muskler er mer tøyelige i et svangerskap.

God bedring!

Godt nyttår:-)
Kiropraktor og graviditet går helt fint. Jeg har vært noen ganger og tatt både nakke,rygg og korsrygg.

Men som det nevnes oppforbi, så viktig at en opplyser om det, siden ledd og muskler er mer tøyelige i et svangerskap.

God bedring!

Takk :)
ble litt bedre i sted, men skal ingenting til før det stivner og er vondt igjen..spent på natten og i morgen.

295 for en angel sounds dopler,god pris??? :)

Herlig med en stille og rolig kveld hvor frøkna er i seng til normal tid. Så nå skal jeg kose meg med kvelds, snop og frukt. Syntes jeg må ta igjen litt etter å ha fått jula ødelagt for alt av godsaker haha

føler tiden står litt stille,og er livredd for at alt ender i ma. har ul om en uke, men kanskje jeg må til legen så han kan prøve å finne hjertelyd, er ikke rolig i det hele tatt...

føler tiden står litt stille,og er livredd for at alt ender i ma. har ul om en uke, men kanskje jeg må til legen så han kan prøve å finne hjertelyd, er ikke rolig i det hele tatt...

Det er skummelt å leite etter hjertelyden så tidlig om det er for å roe deg ned. Man finner den ofte ikke så tidlig, og da blir man ennå mer urolig. Er det noen grunn til at du er bekymret eller er du bare bekymret?

Det er skummelt å leite etter hjertelyden så tidlig om det er for å roe deg ned. Man finner den ofte ikke så tidlig, og da blir man ennå mer urolig. Er det noen grunn til at du er bekymret eller er du bare bekymret?

Ingen annen grunn enn tankene mine... vet det er ofte de ikke finner den så tidlig, men samtidig ville jeg gitt det en sjanse.
skal kanskje dit i dag for andre grunner,så spør evt om han kan prøve da

Ingen annen grunn enn tankene mine... vet det er ofte de ikke finner den så tidlig, men samtidig ville jeg gitt det en sjanse.
skal kanskje dit i dag for andre grunner,så spør evt om han kan prøve da

Skjønner det, får håpe de finne hjertelyden og at du roer deg ned da :)

Er 12 uker om bare noen timer, og jeg gleder meg så veldig over det som skjer, og at på torsdag er det ny ul <3
Det eneste jeg sliter med er tanken på at jeg vil se feit ut i hvertfall 12/13 uker til. Begynte å få fin babymage i ca.uke 24 med første, og da veide jeg mindre når jeg ble gravid enn nå... det er fullt og holdent min egen feil, og er kjempe sint på meg pga det... Jeg har lyst å være blant de som får tidlig babymage i stedet for å gå å føle meg feit...

I dag har det generelt vært en hormonell dag... Skulle ønske den magen jeg har nå var pga baby i magen, men den må ventet på seg i altfor mange uker til...

Back
Topp