Skravletråd Juli 2015

Blir en travel helg da! Men greit at det skjer noe også :p

Akkurat nå er ikke formen bra, men holder på å få medisiner intravenøst. Så håper de hjelper snart :)

Skal nok gå greit. Ikke like mye stress siden jeg ikke skal gradere selv. Litt kjedelig å utsette svart belte med minst et år, men har jo utsatt det 10 år allerede så litt til skal gå bra. Alt for lille pinvin♡ ;) hihi

Håper medisinene hjelper snart da. Fått i deg noe frokost da?

Skal nok gå greit. Ikke like mye stress siden jeg ikke skal gradere selv. Litt kjedelig å utsette svart belte med minst et år, men har jo utsatt det 10 år allerede så litt til skal gå bra. Alt for lille pinvin♡ ;) hihi

Håper medisinene hjelper snart da. Fått i deg noe frokost da?

Ett år går fort :) alle for de lille!

Har ikke spist eller drukket enda nei, blir vell å prøv om noen timer? :)

Ett år går fort :) alle for de lille!

Har ikke spist eller drukket enda nei, blir vell å prøv om noen timer? :)

Håper du klarer å få i deg litt da :D

Jeg vil ha ut kjøleskapet mitt i går :o kan du trylle? :)

Håper jeg å! :)

Skal du kaste det? Kan ikke trylle, men sender mannen din litt tryllestøv slik at han gjør det i dag :p

Tenkte det skulle ned i kjelleren som et reservekjøleskap der, så mannen klarer det nok ikke alene. Smiske litt med svogeren hans kanskje, så kan de bære det ned iløpet av helgen :D
Skulle vel egentlig gjerne hatt fryseren ned og når jeg tenker meg om :confused: hehe

Kanskje kanskje jeg kjenner antydning til kul når jeg ligger på magen! Håper virkelig det er det!!!♡

Jeg har en bitte bitte liten kul på morningen når jeg våkner og blæra er full. Men så tisser jeg, og alt er borte igjen :(
Samme her! Gleder (og gruer) meg til OUL - vil se at det er en baby inni der!!! Og så gleder jeg meg til spark! Jeg er hele tiden redd for at den lille plutselig ikke er mer. Tror jeg blir påvirka av historier her inne.. klarer ikke la være..

Samme her! Gleder (og gruer) meg til OUL - vil se at det er en baby inni der!!! Og så gleder jeg meg til spark! Jeg er hele tiden redd for at den lille plutselig ikke er mer. Tror jeg blir påvirka av historier her inne.. klarer ikke la være..

Uff. Skjønner du gleder deg til oul ja. Jeg bekymrer meg heldigvis ingenting. Ganske deilig.. Og jeg er vel egentlig bare glad for at jeg ikke har en kjempestor mage allerede :)

Og der kom første kommentaren på jobb! Jeg som ikke hadde tenkt å si noe før om ihvertfall 1 uke!
Enten er du gravid eller veldig oppblåst! Og full utspørring om jeg var gravid... Jeg er elendig på å lyge, så jeg tror ikke den ble kjøpt.. Er 12+0 I dag... hadde dere sagt noe? Kjenner jeg ble helt stresset av dette...

Jeg har en bitte bitte liten kul på morningen når jeg våkner og blæra er full. Men så tisser jeg, og alt er borte igjen :(
Sånn hadde jeg det for ca 2-3 uker siden når jeg var 12 uker og nå er det en bitteliten kul der hele tiden 15+3:)

Og der kom første kommentaren på jobb! Jeg som ikke hadde tenkt å si noe før om ihvertfall 1 uke!
Enten er du gravid eller veldig oppblåst! Og full utspørring om jeg var gravid... Jeg er elendig på å lyge, så jeg tror ikke den ble kjøpt.. Er 12+0 I dag... hadde dere sagt noe? Kjenner jeg ble helt stresset av dette...

Nå som sjefen har fått beskjed så hadde jeg nok svart ja.. men det er meg.. jeg vil helst ikke si det, så om de finner ut av det selv er det fint asså hehe

Jeg ville sagt det! Ikke noe kjekt å gå rundt å lyve å føle seg stresset. Sannsynligvis ikke sunt for babyen heller ;)

enda ikke funnet hjertelyd selv. heldigvis viste det seg en aktiv krabat sist torsdag.
er vi flere som ikke har funnet hjertelyden som har doppler?

Nå som sjefen har fått beskjed så hadde jeg nok svart ja.. men det er meg.. jeg vil helst ikke si det, så om de finner ut av det selv er det fint asså hehe

Takk for svar:) Tror jeg gikk rett opp pga alle hormonene I kroppen. Er helt enig når jeg får tenkt meg om, så det er vel bare til å droppe bomben I dag:)

Jeg ville sagt det! Ikke noe kjekt å gå rundt å lyve å føle seg stresset. Sannsynligvis ikke sunt for babyen heller ;)

Takk for fornuftig svar:) Er enig når hormonene får lagt seg og jeg får tenkt meg om;)

God morgen alle :)
Hvordan går det med dere i dag? Noen spennende planer?
Mine planer i går ble forandret, og de er forflyttet til i dag, så i dag blir det treningsplanlegging og kalenderlaging for styret :)

God morgen alle :)
Hvordan går det med dere i dag? Noen spennende planer?
Mine planer i går ble forandret, og de er forflyttet til i dag, så i dag blir det treningsplanlegging og kalenderlaging for styret :)

Da har du hatt litt å gjøre i dag :)
Jeg har hvert på jobb og kjenner at det var deilig å finne sofaen nå :D

Da har du hatt litt å gjøre i dag :)
Jeg har hvert på jobb og kjenner at det var deilig å finne sofaen nå :D

Gikk ikke som planlagt, siden ingen printere fungerer da :(
Fikk bare lyst å grine, da jeg hadde sittet en time og prøvd å printe ut oppropslister :p haha

Sofaen er fin ;) jobber du 100% eller?

Back
Topp