Skravletråd Juli 2015

Er 12 uker om bare noen timer, og jeg gleder meg så veldig over det som skjer, og at på torsdag er det ny ul <3
Det eneste jeg sliter med er tanken på at jeg vil se feit ut i hvertfall 12/13 uker til. Begynte å få fin babymage i ca.uke 24 med første, og da veide jeg mindre når jeg ble gravid enn nå... det er fullt og holdent min egen feil, og er kjempe sint på meg pga det... Jeg har lyst å være blant de som får tidlig babymage i stedet for å gå å føle meg feit...

I dag har det generelt vært en hormonell dag... Skulle ønske den magen jeg har nå var pga baby i magen, men den må ventet på seg i altfor mange uker til...

Magen kommer ofte raskere når du allerede har hatt en graviditet. :-)

Magen kommer ofte raskere når du allerede har hatt en graviditet. :)

Ja hører de fleste sier det, men nettopp pga det jeg har fra før så vil ikke det være noe tidligere synlig føler jeg meg veldig sikker på. Håper jo for all del <3

Ja hører de fleste sier det, men nettopp pga det jeg har fra før så vil ikke det være noe tidligere synlig føler jeg meg veldig sikker på. Håper jo for all del <3

Jeg er 30kg tyngere nå enn i første graviditet, men magen har har blitt rund og gravidfin allerede :-) Jeg er 12+3 i dag.

Jeg er 30kg tyngere nå enn i første graviditet, men magen har har blitt rund og gravidfin allerede :) Jeg er 12+3 i dag.
jeg ser akkurat 81tallet på vekta med mine ca.168, så er da 9kg mer enn sist, faktisk samme vekt nå før graviditet som når jeg var høygravid med første.
er det lenge siden din første graviditet?

jeg ser akkurat 81tallet på vekta med mine ca.168, så er da 9kg mer enn sist, faktisk samme vekt nå før graviditet som når jeg var høygravid med første.
er det lenge siden din første graviditet?

13år siden første gang nå!! 10år siden 2 graviditet. 3 og 4 ble ikke fullført 1 og 2år siden.
Normalt kan jeg trekke inn magen slik at det går innover, det går ikke lengere. Endret seg for bare 3-4dager siden.

13år siden første gang nå!! 10år siden 2 graviditet. 3 og 4 ble ikke fullført 1 og 2år siden.
Normalt kan jeg trekke inn magen slik at det går innover, det går ikke lengere. Endret seg for bare 3-4dager siden.

Det kan jeg og, men ikke testet den enda. Har alltid hatt litt henge mage så lenge jeg kan huske, så den er umulig å trekke inn...
Føler du deg meg "fri" nå da? At du på en måte kan slippe deg løs om du skjønner hva jeg mener?

Det kan jeg og, men ikke testet den enda. Har alltid hatt litt henge mage så lenge jeg kan huske, så den er umulig å trekke inn...
Føler du deg meg "fri" nå da? At du på en måte kan slippe deg løs om du skjønner hva jeg mener?

Skjønner ikke helt hva du mener nei?.. Men jeg føler meg ikke bare feit lengere, føler meg gravid. Det er deilig! :-)

Skjønner ikke helt hva du mener nei?.. Men jeg føler meg ikke bare feit lengere, føler meg gravid. Det er deilig! :)

Men så bra da!!! Det vil jeg også!!!

Grunnen til jeg spurte om det var at jeg har en kusine som hadde termin 2mnd etter meg, og hun hadde en del ekstra, men med det samme positiv test nesten så gadd hun ikke skjule magen hennes lenger på måten hun hadde gjort før. Hun sa hun fikk puste igjen å bare la alt henge ut.. Hehe :p

Jeg syns ukene frem til nå har gått sakte så kan jo være det har en sammenheng med at jeg føler som jeg gjør...

Men så bra da!!! Det vil jeg også!!!

Grunnen til jeg spurte om det var at jeg har en kusine som hadde termin 2mnd etter meg, og hun hadde en del ekstra, men med det samme positiv test nesten så gadd hun ikke skjule magen hennes lenger på måten hun hadde gjort før. Hun sa hun fikk puste igjen å bare la alt henge ut.. Hehe :p

Jeg syns ukene frem til nå har gått sakte så kan jo være det har en sammenheng med at jeg føler som jeg gjør...

Skjønner absolutt hva du mener! Etter ultralyd om mindre enn 2 uker vil jeg nok føle det på samme måte. For da kommer jeg ikke til å holde graviditeten hemmelig lengere. :-) ;-)

Skjønner absolutt hva du mener! Etter ultralyd om mindre enn 2 uker vil jeg nok føle det på samme måte. For da kommer jeg ikke til å holde graviditeten hemmelig lengere. :) ;-)

Glad for jeg har ul på Ulttrlydklinikken på torsdag kl.1030 :)
Vil også kunne "puste" mer :p

God morgen :) denne tråden var langt ned nå! Hvordan står det til med alle og hvilken planer har dere for dagen?

God morgen :) denne tråden var langt ned nå! Hvordan står det til med alle og hvilken planer har dere for dagen?

Det går greit her, kvalm og trøtt her men kan sove litt før jeg skal på jobb :P og siden jeg jobber ettermiddag så er jeg vel skutt når jeg kommer hjem I kveld så da får jeg vel sove haha

Og planene dine er å bli bedre så du kan komme hjem eller? Hehe

go morgen. vært sykemld denne uken og merker d har hjulpet på hodepinen! så i dag skal jeg hente gutten vår tidlig så skal vi å bade :)

Det går greit her, kvalm og trøtt her men kan sove litt før jeg skal på jobb :P og siden jeg jobber ettermiddag så er jeg vel skutt når jeg kommer hjem I kveld så da får jeg vel sove haha

Og planene dine er å bli bedre så du kan komme hjem eller? Hehe

Du får ha en fin dag på jobb :)

Det er det som er planen ja!

God morgen :)
På tide å få den oppover da :)
I dag skal jeg prøve å få ryddet og vasket litt. Blir dårlig med det i helga pga graderinger på treninga.
Selv om jeg ikke skal gradere selv, så må jeg jo se på de andre + at jeg sikkert hjelper til i kiosken osv.
På søndag må jeg sitte inne sammen med sensorene under gradering, for da skal "mine" barn gradere :D

Hvordan er formen?

go morgen. vært sykemld denne uken og merker d har hjulpet på hodepinen! så i dag skal jeg hente gutten vår tidlig så skal vi å bade :)

Så bra drt har hjulpet litt da :)

Badeland dere skal på eller? :)

God morgen :)
På tide å få den oppover da :)
I dag skal jeg prøve å få ryddet og vasket litt. Blir dårlig med det i helga pga graderinger på treninga.
Selv om jeg ikke skal gradere selv, så må jeg jo se på de andre + at jeg sikkert hjelper til i kiosken osv.
På søndag må jeg sitte inne sammen med sensorene under gradering, for da skal "mine" barn gradere :D

Hvordan er formen?

Blir en travel helg da! Men greit at det skjer noe også :p

Akkurat nå er ikke formen bra, men holder på å få medisiner intravenøst. Så håper de hjelper snart :)

Back
Topp