Skravletråd Juli 2015

Så utrolig godt å Være hjemme ♡

Ååååh for noen late juledager dette blei gitt!! Har så lyst å stå på skiiiiii!!! Tror vi må ta oss en tur på hytten til nyttår, så kan vi ta oss noen turer på brokke!

Mange som er på fjellet? Er i Bergen nå, og selvom det er snø har vi ikke langrenn, det er lenge siden jeg har stått på det! :o

Var i slalåmbakken i dag, og skal gå langrenn i morgen :) er fantastisk deilig. Bor på Lillehammer, så har skiløypene rett utenfor huset :)

Var i slalåmbakken i dag, og skal gå langrenn i morgen :) er fantastisk deilig. Bor på Lillehammer, så har skiløypene rett utenfor huset :)
Så fantastisk!! Jeg skulle jo ønsket meg langrennsski til jul:o dumma:p er lite som slår snø og skyfri himmel!

Å nå kjenner jeg at jeg trenger en kveld til å skjemme meg litt bort hehe så i morra tar jeg med meg frøkna te byn og kjøper noe krem til føttene, så skal jeg ta piffe meg litt opp hehe kjenner at slike ting trengs etter mange uker med dårlig form og sykdom.

På lånejakt etter en dopler :D

Fikk plutselig magesmerter her... Håper de går over snart!

Trøtt, men får ikke sove!

Ikke vært så mye kvalm før, men nå på jobb er jeg små kvalm hele tiden!!!! Hjelper ikke når jeg spiser heller... oh joy....

Jeg aner ikke om jeg klarer å kjenne livmoren min enda, er 11+1. Jeg har så lyst å kunne kjenne noe da det vil ta tid før det vil synes for andre! Aner ikke hva jeg skal kjenne etter...

Jeg aner ikke om jeg klarer å kjenne livmoren min enda, er 11+1. Jeg har så lyst å kunne kjenne noe da det vil ta tid før det vil synes for andre! Aner ikke hva jeg skal kjenne etter...
Jeg kjenner den heller ikke? Trudde andre gangs skulle kjenne det tidligere jeg men?

Jeg kjenner den heller ikke? Trudde andre gangs skulle kjenne det tidligere jeg men?
Trodde jeg å, lever veldig interessert håpet på å merke ting å Være synlig Før uke 21 som sist liksom :p

Det er vell ikke mange ukene til nå før man kjenner noen bobler i magen :D
Nei håper virkelig ikke det ;)
En venninne som skal ha i februar har en fin liten mage i mine øyne,og jeg vil liksom i den str nå!! Hehe :)

Haha :p trur ikke jeg ønsker meg høygravid mage nå nei! Men en liten en kunne jeg ha tenkt meg :)
Hun har ikke høygravid mage enda,men en fin babykul :) ikke store jenta så blir nok ikke så stor heller :)

Åh, disse siste dagene frem til ul på fredag går treeeeeigt altså. Er 12+0 etter Riksen sine beregninger i dag, 11+4 etter bv-kalkulatoren, men det føles liksom ikke helt sikkert ennå...

Back
Topp