Skravletråd Juli 2015

Jeg sitter å venter på pizza som skal leveres på døra. Er syk og fikk lyst på mat så da ble det pizza i dag. Ellers så ligger jeg på sofaen noe jeg har gjort siden julaften og håper jeg snart blir frisk.

Hva er dine planer i kveld bortsett fra en innbakt pizza da?

Pizza er digg :) hva har du på? Må dessverre ut og hente her da.

Ellers blir det nok film. Føler meg svimmel og helt gele i beina om dagen :(
God bedring til deg. Håper det går over snart

Dere driver med i kveld da jenter?
Vurderer å dra å kjøpe meg en innbakt pizza nå, siden jeg er alene hjemme:)
Innbakt pizza hørtes digg ut!!! Gleder meg til vi kommer hjem i morgen,da bestilles det pizza :D

Ikke en veldig stor favoritt da jeg heller kunne tenkt meg Burger og chips, men da må jeg ut å gå. Så da ble det pizza og det funker nok mye bedre enn brødskive. Det er kjøttdeig, paprika, sopp, løk og en ting til jeg ikke husker haha men med løk, paprika og tomatsaus er jeg dømt til å få sure oppstøt og halsbrann haha

Du må ta det med ro og så håper jeg du blir bedre snart. Er det en grunn til at du er svimmel eller er det bare noe som har dukket opp nå?

Ikke en veldig stor favoritt da jeg heller kunne tenkt meg Burger og chips, men da må jeg ut å gå. Så da ble det pizza og det funker nok mye bedre enn brødskive. Det er kjøttdeig, paprika, sopp, løk og en ting til jeg ikke husker haha men med løk, paprika og tomatsaus er jeg dømt til å få sure oppstøt og halsbrann haha
Du må ta det med ro og så håper jeg du blir bedre snart. Er det en grunn til at du er svimmel eller er det bare noe som har dukket opp nå?

Deiligere å få servert på døra ;) hehe
Håper ikke halsbrannen blir for ille da.

Grunnen er nok fordi blodtrykket mitt har sunket. Var hos legen 10.12 og da ble det målt til 105/80. Begynte å merke det mer en ukes tid etter og sjekket bt i går, og da var det på 90/60.
Det får gå sin gang :) hehe

Deiligere å få servert på døra ;) hehe
Håper ikke halsbrannen blir for ille da.

Grunnen er nok fordi blodtrykket mitt har sunket. Var hos legen 10.12 og da ble det målt til 105/80. Begynte å merke det mer en ukes tid etter og sjekket bt i går, og da var det på 90/60.
Det får gå sin gang :) hehe

Jeg overlever nok hehe
Ja det kan nok være Bt da hehe det var gått ganske mye ned så du får være litt forsiktig og ta det med ro :)

Jeg overlever nok hehe
Ja det kan nok være Bt da hehe det var gått ganske mye ned så du får være litt forsiktig og ta det med ro :)

Bra det da :p hehe

Tar det absolutt med ro. Ikke noe stress her ;)

Så bra, det er akkurat sånn det skal være ;)

Pizza og vann var en herlig kombinasjon hehe men jammen var det godt med pizza nå :D

Pizza smakte absolutt ikke feil nå nei :)
Nå legger jeg meg tilbake på sofaen og skal kose meg med film :D

Den er dritt! Pluss at jeg er så slapp for tiden også... Men har stadig lyst på noe for å se om jeg klarer å holde på det :)

Skjønner du har lyst på ja. Håper virkelig det blir bedre etter uke 12. Ikke lenge igjen dit nå :)

Ja nå er det sofa og tv for min del :) Og bare glede meg til frøkna mi kommer hjem i morgen så vi kan kose oss og åpne pakker :D

Hva skal du se på? :)

Har du ikke åpnet noen pakker enda?

Hva skal du se på? :)

Har du ikke åpnet noen pakker enda?

Nei det er ennå uvisst, jeg har ikke funnet så mye bra ennå hehe

Nei det er jo bare meg og frøkna og hu lurte på om ikke jeg ville vente med å åpne gaver til hu kom hjem. Så da skal vi åpne gaver i morgen når hu kommer hjem :) Men gleder meg mer til å se henne enn å åpne gavene da hehe

Nei det er ennå uvisst, jeg har ikke funnet så mye bra ennå hehe

Nei det er jo bare meg og frøkna og hu lurte på om ikke jeg ville vente med å åpne gaver til hu kom hjem. Så da skal vi åpne gaver i morgen når hu kommer hjem :) Men gleder meg mer til å se henne enn å åpne gavene da hehe

Det blir nok kjempekoselig da:)
Har hun vært borte lenge?

Hu har hvert borte siden den 19, så alt for lenge for min del :P litt i det lengste laget for henne og, men det blir dessverre sånn når en skal ha jul og den andre nyttår og hun selv ikke takler det å fly frem og tilbake men helst være litt tid på hver plass eller lengst hos meg da..

Hu har hvert borte siden den 19, så alt for lenge for min del :P litt i det lengste laget for henne og, men det blir dessverre sånn når en skal ha jul og den andre nyttår og hun selv ikke takler det å fly frem og tilbake men helst være litt tid på hver plass eller lengst hos meg da..

Det er lenge nok det vil jeg tro ja. Hvor gammel er hun? :)

Back
Topp