Skravletråd Juli 2015

I går fikk ungene vite at en baby er på vei. Ikke superglade, kanskje litt sjokkert over at d endelig klaffet etter 3 år med prøving. I tillegg har hjemme hos oss vært litt fristed, rolig. Hos faren har de allerede en lillebror og en lillesøster som kommer neste måned.

I går fikk ungene vite at en baby er på vei. Ikke superglade, kanskje litt sjokkert over at d endelig klaffet etter 3 år med prøving. I tillegg har hjemme hos oss vært litt fristed, rolig. Hos faren har de allerede en lillebror og en lillesøster som kommer neste måned.

Går seg vel til etterhvert :)
Hvor gamle er de?

Går seg vel til etterhvert :)
Hvor gamle er de?

Ja jeg er ikke bekymret egentlig. Men litt sårt i mammahjertet når jeg skjønner at jeg får mindre tid til dem framover.. De blir 11 og 14 om noen mnd.

Ja jeg er ikke bekymret egentlig. Men litt sårt i mammahjertet når jeg skjønner at jeg får mindre tid til dem framover.. De blir 11 og 14 om noen mnd.

Da er de jo store da:)
14 åringen har vel snart ikke tid til å være med dere i det hele tatt vel, om man går utifra den gjennomsnittlige tenåringen :confused: hehe

Blir jo skikkelig attpåklatt da, så når de blir vant til tanken og når babyen kommer så er det vel en sjans for en del dulling og ;)

Lite liv i denne tråden ja! Må gjøre noe med det ;)

Har vært litt fraværende i januar generelt jeg syns jeg, men det kan gjøres noe med :D

Hvordan går det med deg?

Har vært litt fraværende i januar generelt jeg syns jeg, men det kan gjøres noe med :D

Hvordan går det med deg?

Samme her egentlig!

Formen daler sakte men sikkert atter en gang! Å tablettene fungere ikke på samme måte lengre :( enn med deg?

Noen som husker den appen det ble snakk om for en stund tilbake om? Den om symfysemål? Om jeg ikke husker feil?

Last edited:
Samme her egentlig!

Formen daler sakte men sikkert atter en gang! Å tablettene fungere ikke på samme måte lengre :( enn med deg?

Liker ikke det :( har du fått i deg noe mat og drikke da?

Formen her er fin
Har klart å begynne å trene litt igjen og, så håper jeg kan fortsettr den veien :)

Noen som husker den appen det ble snakk om for en stund tilbake om? Den om symfysemål? Om jeg ikke husker feil?

Vet ikke hva det var snakk om, men jeg har lastet med en som heter symfysefundus. Har ikke prøvd den enda da

Liker ikke det :( har du fått i deg noe mat og drikke da?

Formen her er fin
Har klart å begynne å trene litt igjen og, så håper jeg kan fortsettr den veien :)

Så bra! Deilig å få trene litt:)

Litt mat og drikke :) men er tappet for energi å sover mye iløpet av dagen. Men de på sykehuset sa at de fleste ble bedre imellom 12-18 uker. Så håper jeg holder ut! :p

forkjølelsen er kommet for fullt til meg..nyser, verker i kroppen,tett overalt,ingen smaksløker... og guttungen har vært syk i magen,så blir hjemme dag på oss to i morgen...

Så bra! Deilig å få trene litt:)

Litt mat og drikke :) men er tappet for energi å sover mye iløpet av dagen. Men de på sykehuset sa at de fleste ble bedre imellom 12-18 uker. Så håper jeg holder ut! :p

Det er kjempe deilig. Denne uken har jeg trent 6 timer :o hehe
Litt redusert pga kontakt da men :p

Bra du får i deg noe :)
Håper energien kommer seg snart da, og at tiden går fort ;)

Last edited:
forkjølelsen er kommet for fullt til meg..nyser, verker i kroppen,tett overalt,ingen smaksløker... og guttungen har vært syk i magen,så blir hjemme dag på oss to i morgen...

Masse god bedring

Back
Topp