Han har tvillinger på 6år , så 2år eldre enn guttungen og 4år eldre enn frøkna. De koser seg i lagKoselig med besøk[emoji1] samme alder på barna som dine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har tvillinger på 6år , så 2år eldre enn guttungen og 4år eldre enn frøkna. De koser seg i lagKoselig med besøk[emoji1] samme alder på barna som dine?
skulle ønske at de fant medisin for sykdommen min, men de prøver vel!
Ja. det er MEEr det lov å spørre hvilken sykdom det er?
Må og må.... Tenker jeg skal avstemme denne kontoen her. Forklare ca 150 000 til, så langt forklart 223 000, men var heldig og fant en på 112 500 da. Man være mange små i resten. Vi får se. Om det går veldig fort tar jeg litt til, men har vel egentlig tenkt meg hjem sånn om en times tid tror jeg
Ja. det er ME
Mannen fant ut han skulle jobbe over i dag.
Greit det, men hadde vært veldig fint om han i det minste hadde sendt en melding og sagt i fra istedenfor å vente med å si noe til jeg ringer og lurer på hvor han er siden jeg trodde han skulle ha vært hjemme allerede
Ja jeg synes det er vondt på vegne av datteren våres. Samtidig føler jeg meg trygg på et godt samarbeid også. Jeg har masse fin familie og gode venner rundt meg heldigvis [emoji171]Huff det virket enormt tøft. Jeg hadde vært veldig lei meg.. du er tøff. Er sikkert mer komplisert med et barn i bildet vil jeg tro.
Har du gode folk rundt deg ?
Det er vondt å se mannen sin sånn [emoji17] nå er det snart 2 år siden vi mistet svigermor [emoji173] husker enda hvordan han reagerte [emoji17]
❤Ja det kan jeg tenke meg[emoji20]
Hva skal dere i kveld da? [emoji4]
Du kommer til detHva har skjedd??[emoji15]
Ja, men har et helt år på å få det bedre da [emoji16] Det går greit, han er her enda for lillemor, forberede litt og løse det praktiske rundt det hele. Beskjeden var beintøff, men etter å ha fordøyd den litt så er jeg overrasket over hvor greit det går foreløpig..Åneei. For en drittstart på året! [emoji22] Stor klem! Hvordan går det med deg oppi utflyttingen da? Og ikke minst beskjeden?
Da er du sikkert vel hjemme nå[emoji2]
Ja jeg tror faktisk det [emoji171] Takk, og en klem til deg og [emoji4] Mer tid til forum nå da [emoji23]Slipper man sinne så har man kommet langt[emoji4]
Go’klem til deg[emoji173]️
Vis vedlegget 240539 Ble bra med hyllene syns jeg![]()
Det var det da... vet de har kommet langt andre land. de fokuserer på inunforsvar der, men ikke her...Ah! Ja det er mye forskning på området, om Norge bare tar en titt på andres forskning og ikke bare kjører eget løp.
Ekstra kjedelig og leit da ja [emoji22] godt han kan være hjemme [emoji173]
vet faktisk ikke, men kan få inntil 2 år til. vil ha møte med legen og saksbehandler
Hjemme, lillemor har fått kveldsmat og stell så nå legger jeg henne.
Godt med helg
Så godt å høre[emoji171] Det går[emoji6] om to uker har vi vesla hos oss, så da er det overkommelig. Men lei og tung[emoji28]Det har jeg [emoji171] Så hvordan går det med deg??
Mi fikk det og tidlig og holdt på av og på. men nå er det så ille at hun blir sliten de nettene hun har hatt det [emoji17]