Må jo det[emoji6] spennende å se om de får det til i år også[emoji4]Noen som skal følge håndball gutta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo det[emoji6] spennende å se om de får det til i år også[emoji4]Noen som skal følge håndball gutta?
Noen som skal følge håndball gutta?
Skjønner det [emoji54] håper på det beste for dere [emoji173]Veldig godt. Bare usikker og redd for fremtiden med hva vi har i vente med min kropp.
Ah. Ja lurt med møte
Samme her :/ og etter hvert kvikner hun til, men da er klokka gjerne 12 og litt sent å gå i bhg da [emoji14]Mhm. Merker det og på L. Har hatt henne hjemme en dag i ny og ned når nettene har vært ekstra illa. Da er hun så sliten at hun vil ikke stå opp og bare slappe av i armene mine
Ja, men har et helt år på å få det bedre da [emoji16] Det går greit, han er her enda for lillemor, forberede litt og løse det praktiske rundt det hele. Beskjeden var beintøff, men etter å ha fordøyd den litt så er jeg overrasket over hvor greit det går foreløpig..
Nei, men gleder meg til å få de opp[emoji4]Hengt opp hyllene der?![]()
Hva?! skjønner ikke hvordan man kan gjøre slik [emoji17] blir sint kjenner jeg [emoji34] hva med foreldrene til disse gutta?Ja er de som har gått igjen
I dag holdt de han fast og hadde slått han med en bag
Skjønner frustrasjonen din[emoji45] håpe han kommer hjem og kan ta minste hvis hun våkner.Mannen stakk plutselig på klatring for tre timer siden. Så han holdte på å gjøre seg klar så jeg spurte hvor han skulle. «Eeh ut. Klatring».
Fint med beskjed litt før. Kunne brukt dagen på å slappe av og hvile meg opp til å legge to barn og få dusja ene. Bare stress. De er sovnet akkurat. Yngste etter mye skriking. Og eldste var et mareritt og legge.
Hadde jeg bare fått beskjed. Og ikke fått det blikket når jeg spurte hvor han skulle dra..
Jeg er sliten. Har vondt. Og har gått så fort jeg klarer mellom rommene til ungene. Og en unge i armene konstant. Av og til begge. Yngste har ikke klart ligge for seg selv. Og da vil eldste og bæres. Helst samtidig. Så jeg er sur og utslitt. Har vært med på alt ettermiddagsgreier han har villet vært med på hele uka. Og hadde lyst på en avslappende dag og kveld. Uten å være så sliten og ha så vondt at tårene renner av smerte...
Aner enda ikke når han kommer hjem. Og yngste holder på å våkne igjen. Typisk. Og eldste hoster og er urolig
Mhm hadde vært gøyMå jo det[emoji6] spennende å se om de får det til i år også[emoji4]
Tjaaa ser nå iallefallNeeeh. Tror ikke det gittskal du?
Ikke greit at han dro ut uten å si fra [emoji54] sender deg en god klem [emoji173]Mannen stakk plutselig på klatring for tre timer siden. Så han holdte på å gjøre seg klar så jeg spurte hvor han skulle. «Eeh ut. Klatring».
Fint med beskjed litt før. Kunne brukt dagen på å slappe av og hvile meg opp til å legge to barn og få dusja ene. Bare stress. De er sovnet akkurat. Yngste etter mye skriking. Og eldste var et mareritt og legge.
Hadde jeg bare fått beskjed. Og ikke fått det blikket når jeg spurte hvor han skulle dra..
Jeg er sliten. Har vondt. Og har gått så fort jeg klarer mellom rommene til ungene. Og en unge i armene konstant. Av og til begge. Yngste har ikke klart ligge for seg selv. Og da vil eldste og bæres. Helst samtidig. Så jeg er sur og utslitt. Har vært med på alt ettermiddagsgreier han har villet vært med på hele uka. Og hadde lyst på en avslappende dag og kveld. Uten å være så sliten og ha så vondt at tårene renner av smerte...
Aner enda ikke når han kommer hjem. Og yngste holder på å våkne igjen. Typisk. Og eldste hoster og er urolig
Bør gi beskjed før ! Jeg blir gæren hvis ikke så her Sier han i god tid hahasebder en styrkeklem[emoji173]️
Ja så fineNei, men gleder meg til å få de opp[emoji4]
Har litt troa[emoji4] Om ikke gull, så tror jeg dem kan gjøre det bra. Berger er knallgod som trener.Mhm hadde vært gøy
Jeg også
Fortvila rett og slett
Mhm skjønner det altsåJa. Han mener at han sa jo ifra for leeeenge siden. Men det handla om onsdag. At han skulle ha med linnea på barneklatringa. Og der var jeg og runa med [emoji849] idag har jeg ikke engang hørt det var klatring før han dro så det veit jeg han ikke har nevnt. Tosk av og til for han tror alt er så enkelt [emoji849] mens om jeg er vekke to timer på kveldstid (skjedd en gang) fikk jeg høre det fra han i ukesvis hvor tungt det var.
Og han er frisk [emoji848] blir bare irritert over situasjonen. Han kunne bare sagt ifra... gjerne litt før han gikk ut døra. Hadde jeg ikke spurt hadde jeg ikke ant hvor han var [emoji15]
Ja sansen for hanHar litt troa[emoji4] Om ikke gull, så tror jeg dem kan gjøre det bra. Berger er knallgod som trener.
Skjønner det [emoji54] håper på det beste for dere [emoji173]
ja når man har en usynlig sykdom er det godt å ha legen sin med på møte