Skravletråd Januar

Må og må.... Tenker jeg skal avstemme denne kontoen her. Forklare ca 150 000 til, så langt forklart 223 000, men var heldig og fant en på 112 500 da. Man være mange små i resten. Vi får se. Om det går veldig fort tar jeg litt til, men har vel egentlig tenkt meg hjem sånn om en times tid tror jeg

Da er du sikkert vel hjemme nå[emoji2]

Mannen fant ut han skulle jobbe over i dag.
Greit det, men hadde vært veldig fint om han i det minste hadde sendt en melding og sagt i fra istedenfor å vente med å si noe til jeg ringer og lurer på hvor han er siden jeg trodde han skulle ha vært hjemme allerede

Godt poeng, det må man kunne forvente[emoji4]

Huff det virket enormt tøft. Jeg hadde vært veldig lei meg.. du er tøff. Er sikkert mer komplisert med et barn i bildet vil jeg tro.
Har du gode folk rundt deg ?
Ja jeg synes det er vondt på vegne av datteren våres. Samtidig føler jeg meg trygg på et godt samarbeid også. Jeg har masse fin familie og gode venner rundt meg heldigvis [emoji171]

Åneei. For en drittstart på året! [emoji22] Stor klem! Hvordan går det med deg oppi utflyttingen da? Og ikke minst beskjeden?
Ja, men har et helt år på å få det bedre da [emoji16] Det går greit, han er her enda for lillemor, forberede litt og løse det praktiske rundt det hele. Beskjeden var beintøff, men etter å ha fordøyd den litt så er jeg overrasket over hvor greit det går foreløpig..

Da er du sikkert vel hjemme nå[emoji2]

Å jada, har fått illemor i seng og pusset tenner på de store også. Nå er jeg ganske moden forkveldsmat, jeg spuste bare mnimal "middag", toro rett i koppen pasta. Men tenkte høre med mannen, som bare skulle synge for ungene siden jeg hoster, men han kommer ikke opp!

Ah! Ja det er mye forskning på området, om Norge bare tar en titt på andres forskning og ikke bare kjører eget løp.
Det var det da... vet de har kommet langt andre land. de fokuserer på inunforsvar der, men ikke her...

Ekstra kjedelig og leit da ja [emoji22] godt han kan være hjemme [emoji173]
vet faktisk ikke, men kan få inntil 2 år til. vil ha møte med legen og saksbehandler

Veldig godt. Bare usikker og redd for fremtiden med hva vi har i vente med min kropp.
Ah. Ja lurt med møte

Mi fikk det og tidlig og holdt på av og på. men nå er det så ille at hun blir sliten de nettene hun har hatt det [emoji17]

Mhm. Merker det og på L. Har hatt henne hjemme en dag i ny og ned når nettene har vært ekstra illa. Da er hun så sliten at hun vil ikke stå opp og bare slappe av i armene mine

Back
Topp