Skravletråd Januar

Den er fin den :)
Er denne vi sikler på
peugeot_3008_layout8-7.74034.17.jpg
Aha ikke erfaring med Peugeot :)

[emoji171]
Man må jo gjøre det beste ut av det, både for sin egen del og lillemor. Håper du har noen rundt deg som støtter deg og er der for deg[emoji4] Viktig å få bearbeidet det også.
Det har jeg [emoji171] Så hvordan går det med deg??

Sikkert fine og bra biler begge to

Vi har en s max så neste bil vi kjøper blir "bil nr 2" og således erstatter den en avensis men planen er en El bil tror jeg. På sikt.
Mhm ser den. Vi hadde på det meste 3 biler , nå en og det går veldig bra. Gubben har el sykkel

Det er fint at han vil

Det har jeg og mannen snakket om. Jeg synes slikt er lurt å ta opp i fredstid. Vi har ikke planer om å gå fra hverandre men en delt oppfatning av at om det noen gang skjer er vi begge foreldre og utgangspunktet skal være en 50/50 tanke
Ja jeg synes det er bra. Han tar ansvar, og ønsker det oppriktig også. Så jeg er glad for det [emoji4] Det er lurt å snakke om slikt, for det gjør det jo lettere om noe skulle skje engang.

Huff så utrolig vondt det må være,både fysiske prøvelser og det psykiske med samboeren. Har dere vært sammen lenge ?
Veldig godt og sikkert betryggende at du følges godt opp da i det minste ? :happy:

Det er tøft, men det er også livet. Vi har vært sammen i 3 år og har ei som blir 2 neste måned så en stund i allefall. Ja det et godt å vite at jeg følges opp, både lokalt og Ullevål+Riksen så ekspertisen er der [emoji4]

Uventet besøk. Kompis av gubben med barn så nå herjer de oppe. Jeg skal rydde kjøkken ;)

Back
Topp