Ta vare på hverandre ❤❤Vi har vært kjent med kreften siden i høst ja[emoji4]
Men han ble ikke dårlig før i romjula og lagt inn på sykehuset. Og fra da til nå (14dager) gikk det utrolig fort[emoji20]
Mannen er knust..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta vare på hverandre ❤❤Vi har vært kjent med kreften siden i høst ja[emoji4]
Men han ble ikke dårlig før i romjula og lagt inn på sykehuset. Og fra da til nå (14dager) gikk det utrolig fort[emoji20]
Mannen er knust..
Er tøft å miste en av foreldrene sineEgentlig ikke....savner mannen som har dratt til svigermor[emoji20] har så vondt av ham..
Ok send meg pm med adresseTar gjerne i mot jeg å legger den i hylla med vokseklær
Aha ikke erfaring med PeugeotDen er fin den
Er denne vi sikler på
![]()
Skal ikke kimse av hjemmelaget hellerSlem?![emoji23] skal ikke kimse av gratinerte poteter i pose!![emoji23]
Det har jeg [emoji171] Så hvordan går det med deg??[emoji171]
Man må jo gjøre det beste ut av det, både for sin egen del og lillemor. Håper du har noen rundt deg som støtter deg og er der for deg[emoji4] Viktig å få bearbeidet det også.
Mhm ser den. Vi hadde på det meste 3 biler , nå en og det går veldig bra. Gubben har el sykkelSikkert fine og bra biler begge to
Vi har en s max så neste bil vi kjøper blir "bil nr 2" og således erstatter den en avensis men planen er en El bil tror jeg. På sikt.
Godt det?Høres godt ut.
Spiser toro rett i koppen pasta bolognese jeg....
Ja jeg synes det er bra. Han tar ansvar, og ønsker det oppriktig også. Så jeg er glad for det [emoji4] Det er lurt å snakke om slikt, for det gjør det jo lettere om noe skulle skje engang.Det er fint at han vil
Det har jeg og mannen snakket om. Jeg synes slikt er lurt å ta opp i fredstid. Vi har ikke planer om å gå fra hverandre men en delt oppfatning av at om det noen gang skjer er vi begge foreldre og utgangspunktet skal være en 50/50 tanke
Will doOk send meg pm med adresseslutter jeg lete tilbake
![]()
50Hva ønsker du mest?
Mhm var godtDet er snadder[emoji1]
Mhm blir braÅååh så koselig![]()
Huff så utrolig vondt det må være,både fysiske prøvelser og det psykiske med samboeren. Har dere vært sammen lenge ?
Veldig godt og sikkert betryggende at du følges godt opp da i det minste ?![]()
Takk, du er god [emoji171]Siri ifra om du trenger noe <3
Mhm gleder ossDet blir kjekt![]()
Lengd igjen ?Lei av jobb. Lyst hjem.
Koselig med besøkUventet besøk. Kompis av gubben med barn så nå herjer de oppe. Jeg skal rydde kjøkken![]()