Stakkar frøkna får ikke ut bæsjen . :/
Au da, det er vondt[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkar frøkna får ikke ut bæsjen . :/
Kommet nå heldigvisAu da, det er vondt[emoji20]
Fin dag?
Det gikk fort ja. Skjønner at han er knustVi har vært kjent med kreften siden i høst ja[emoji4]
Men han ble ikke dårlig før i romjula og lagt inn på sykehuset. Og fra da til nå (14dager) gikk det utrolig fort[emoji20]
Mannen er knust..
Det er helt sant.
2 vinnere hver uke uke 1-6
Vant ikke uke 1, men fem uker igjen ti sjangser.
Samt de tre på topp 18.02
Men det er sånn ca 2000 poeng som skiller oss der. 2000 stemmer eller 400 som deler det på fb.
Den differansen stiger nok fra dag til dag, men vi hadde ca 55 poeng i går når jeg oppdaget det (så noen har registret oss og ikke delt det med korpset/styret. Kreativt....) og nå har vi 76 så det går rett vei![]()
Hvert poeng et et lodd i lotteriet. Og det et lotteriet vi må satse på, topp 3 krevet en større og mer aktiv gruppe
Sender deg mange varme tanker![]()
Tusen takk [emoji171] Jeg er heldig med en fantastisk familie og gode venner. Også svigermor og hans familie. Jeg tror dette går bra med litt tid. Jeg tror til og med han er min eneste eks, som jeg kan omgås med uten at det blir vanskelig. Med tiden selvsagt.
Takk [emoji173]️ Stakkar lillemor som er hjemme i dag! Jeg føler at jeg sier unnskyld hele tiden.
Hvilken bil? Vi får ny bil i febMåkt snø, vært i nærmeste by og sett på garn, handlet litt og sett på ny bil, hentet frøkna på skolen.
Nå er det virkelig helg![]()
Vi sikler litt på den nye Peugeot 5008Hvilken bil? Vi får ny bil i feb
Håper detHåper dere får masse stemmer framover og dermed mange lodd[emoji1]
Den er fin den
Er denne vi sikler på
![]()
Ok vi kjøpte denne Vis vedlegget 240528
Høres godt ut.Snart pizzaer her. Lager minipizzer av pitabrød![]()
Hovedbilen vår begynner å bli gammel, så må buttes ut etterhvertSikkert fine og bra biler begge to
Vi har en s max så neste bil vi kjøper blir "bil nr 2" og således erstatter den en avensis men planen er en El bil tror jeg. På sikt.
Vinnerene uke 1 er pr nå på hhv 2 og 116 plass. De på 116 plass har jo faktisk bare 137 stemmer så man trenger ikke ha tusen for å faktisk få 15 000 til nye uniformer! (nå koster en korpsuniform drøyt 5000 da, i motsetning til at man vel får drakter til et helt fotballag for en sånn premie, ikke utenkelig derfor svært mange korps som er medHåper dere får masse stemmer framover og dermed mange lodd[emoji1]