Skravletråd Januar

Sånn. Etter å ha gått gjennom alle avd manglet jeg 610 kr. Men det viste seg å være et bilag jeg hadde hoppet over på en av de første avdelingene

Da gikk avstemmingen min opp og jeg vurderer sterkt å dra hjem

Sånn. Etter å ha gått gjennom alle avd manglet jeg 610 kr. Men det viste seg å være et bilag jeg hadde hoppet over på en av de første avdelingene

Det syns jeg nå du har fortjent.
Venter også mannen hjem hvert øyeblikk nå

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?

Åneei. For en drittstart på året! [emoji22] Stor klem! Hvordan går det med deg oppi utflyttingen da? Og ikke minst beskjeden?

Å nei huff så kjedelig [emoji54] det der var jo mye [emoji54] håper at du kan bli bedre [emoji173] går selv på aap nå så vet hvordan den biten er. begynner på mitt 4 år med det.

Så artig [emoji3] husker alle ordene som kom da [emoji4] N er 4 år og her er det mye gullkorn om dagen [emoji7][emoji23]

Mhm.. Nettopp starta i jobben som skulle bli min karriere. Så ble jeg sykemeldt og nå dette. Bare glad mannen har mulighet og lov til å ta over min permisjon så jeg har han hjemme.

Blir det ditt siste år med det? Er vel maks fire år. Ufør etter det?

Mhm.. Nettopp starta i jobben som skulle bli min karriere. Så ble jeg sykemeldt og nå dette. Bare glad mannen har mulighet og lov til å ta over min permisjon så jeg har han hjemme.

Blir det ditt siste år med det? Er vel maks fire år. Ufør etter det?
Ekstra kjedelig og leit da ja [emoji22] godt han kan være hjemme [emoji173]
vet faktisk ikke, men kan få inntil 2 år til. vil ha møte med legen og saksbehandler

Samme her. Voksesmerter og dårlig netter. Men mi er bare 2 da. Fikk det tidlig
Mi fikk det og tidlig og holdt på av og på. men nå er det så ille at hun blir sliten de nettene hun har hatt det [emoji17]

Er jeg veldig slem dersom jeg spør han om hva han vil spise til kvelden og han svarer "la oss (med oss mener han meg) gjøre det enkelt å ha biff med bearnaise, gratinerte poteter og asparges", og jeg velger å faktisk ta han bokstavelig og kjøper ferdig gratinerte poteter på posen som bare varmes i ovnen med ost oppå?

Veldig innafor synes jeg :)

Hjemme, lillemor har fått kveldsmat og stell så nå legger jeg henne.

Godt med helg

Tar noe regnskap selv på jobb :) men dog ikke så avansert som deg vil jeg tro;)

Back
Topp