Skravletråd Januar

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?

I dag er jeg er veldig se tegneseriefigurene som går rundt med en regnsky over hodet. Med lyn og torden, og gjerne litt hagl i tillegg.

For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.

Ellers jenter, åssen går det?

Nei men.... :eek:
Dette var ikke gode nyheter :(

Takk[emoji173]️ Ble sykemeldt tidlig o svangerskapet. Bekkenløsning og låsning. Som bare ble verre. Krykker og rullestol. Sengeliggende tilslutt. Igangsatt pga det blant annet. Så ble bare ikke kroppen særlig bedre. Smertene avtok ikke. Røngten viser at to «plater» i ryggraden har glidd. Ene fremover ift den andre. Som gir meg smerter. Skjev s-formet rygg. Og trolig noe nerveskade som er årsak til redusert følelse i rumpa og hele høyre fot, samt strålende smerter i kroppen :/ så... vet ikke helt hva som skjer. Kankje operasjon, kanskje ikke. Uansett, er veien videre aap og lang rehabilitering i et forsøk på å bli bedre :/ fikk fødselsdepresjon og «vanlig» depresjon pga barndommen som slo ned som olja lyn jeg holder på å jobbe med. Så det har vært .... mye kan man si.

L er 2,5 nå. Utrolig spennende alder og. Det går så fort :D
Å nei huff så kjedelig [emoji54] det der var jo mye [emoji54] håper at du kan bli bedre [emoji173] går selv på aap nå så vet hvordan den biten er. begynner på mitt 4 år med det.

Så artig [emoji3] husker alle ordene som kom da [emoji4] N er 4 år og her er det mye gullkorn om dagen [emoji7][emoji23]

Back
Topp