Nesten.... Prøv igjen en annen dag ;-)Blæ jeg stemte feil![emoji31] stolte på hukommelsen......og den sa Stranda skulekorps....[emoji13]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten.... Prøv igjen en annen dag ;-)Blæ jeg stemte feil![emoji31] stolte på hukommelsen......og den sa Stranda skulekorps....[emoji13]
Klem!Jeg mistet min kjære svigerfar idag[emoji20]
Fuck cancer!
Imponerende!Nei, har ikke satt noen dato, men tenker til sommeren...
Vurderer å justere målet til 63,2 kg siden jeg er litt vel glad i runde tall, da har jeg gått ned 40 kg (hjelp!!)
God morgen[emoji1]
God morgen
God morgenGod morgen folkens.
Er vist ved å bli forkjølet jeg, det har jeg ikke tid til
Er heldigvis hjemme i dag på grunn av planleggingsdag i barnehagen, koser meg med Lille UGod morgenhåpe du ikke blir skikkelig syk musemor . God bedring
Såå søt![emoji7] gutt eller jente?
Koselig . Har selv tatt småtrolla fri her i dag. Da du skal til Bergen ?Er heldigvis hjemme i dag på grunn av planleggingsdag i barnehagen, koser meg med Lille U, så har mulighet til å pleie meg selv i dag.
Må bare ikke bli syk før jeg reiser på søndag
Nei det er først neste søndag jeg drar dit.Koselig . Har selv tatt småtrolla fri her i dag. Da du skal til Bergen ?
Aha var mye reising nå jaNei det er først neste søndag jeg drar dit.
Denne gang skal jeg til Tromsø
Kommer til å være ekstremt frem til sommeren, men etter det tror jeg det kommer til å bli mye mindre.Aha var mye reising nå ja![]()
God bedring[emoji4]God morgen folkens.
Er vist ved å bli forkjølet jeg, det har jeg ikke tid til
God morgen!God morgen
Det skjønner jeg godt du gjørKommer til å være ekstremt frem til sommeren, men etter det tror jeg det kommer til å bli mye mindre.
Gleder meg
Har vært en periode hvor eldste har spurt; Mamma hva skal du gjøre i kveld, trene, handle eller reise?Det skjønner jeg godt du gjør
Skjønner det blir braHar vært en periode hvor eldste har spurt; Mamma hva skal du gjøre i kveld, trene, handle eller reise?
Og dersom jeg har svart at jeg har planer om å bare sitte i sofaen og strikke har han sett overrasket ut..
Treningen og handlingen vil nok fortsette, men mindre reising og litt mer sitte ned bli bra
Mannen gleder seg også til det
Hva har du mest lyst til?Binde meg til 50% eller 60% jobb hmm