Skravletråd Januar

Kjørt bil i drittværet idag [emoji85]
Beregnet god tid til Ullevål, alikevel ble jeg 30 min forsinket - KØ!!! Fikk heldigvis satt sprøyta (jeg turte det) jeg skulle ta og vi hadde god tid til Ibo sin time - som gikk bra [emoji5]
Hjem igjen tok evig lang tid - neste gang det snør så kjører jeg ikke! [emoji85]

Usj, møkkaføre idag[emoji31]
Bra dere fikk gjort det dere skulle!

Må jo prøve ja, og takk for at du vil stemme.

Brukervennlighet akkurat like ubrukelig som før så selv om jeg gir deg linken som sier "stem på Fiskarstrand skolekorps" så må du uansett søke det opp, for linken fører til omoklubbkasse.no likevel....

Blæ jeg stemte feil![emoji31] stolte på hukommelsen......og den sa Stranda skulekorps....[emoji13]

Når skal du være i mål?
Nei, har ikke satt noen dato, men tenker til sommeren...
Vurderer å justere målet til 63,2 kg siden jeg er litt vel glad i runde tall, da har jeg gått ned 40 kg (hjelp!!)

Herlig å innlede året med å krangle om spille-leksene. Nei. Han vil ikke øve på den nye leksen for nye noter er umulig!

Rolig, rolig motiverer mor. Som jo ikke akkurat kan hjelpe. For spille fløyte kan jeg ikke. Bare blokkfløyte og den er helt, helt annerledes.

At jeg sitter i styret er ikke fordi jeg kan musikk men fordi jeg forsøker å engasjere meg

Noen dager er vel bare sånn[emoji4] satse på at neste lekse går bedre.

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å vært en medium i str. Fått en svær ikeapose med bare merkeklær her. Meste ser jeg blir i største laget , men håper noe kan passe min xs kropp ;):D

Så heldig du er som har fått klær[emoji7] håper du finner masse som passer!

Stått i kø inn til byen for å sette sprøyte, så legetime med Ibo, så kjøre i kø hjem - handle, rydde, bade Ibo, lage middag, dusje og legge Ibo [emoji85] egentlig ikke fryktelig mye, men gravidekroppen er sliten idag [emoji85]

Dagen idag har lært meg at jeg ikke skal kjøre til Oslo i dette været igjen [emoji85]

Hva har du gjort idag? [emoji5]
Vært på jobb, og så på juletrefest i mini sin barnehage :) en kjekk dag!

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å vært en medium i str. Fått en svær ikeapose med bare merkeklær her. Meste ser jeg blir i største laget , men håper noe kan passe min xs kropp ;):D
Heldig du er.
Er ikke ganske mange merkeklær ganske små i størrelsene?
Du finner sikkert noe som passer

Back
Topp