Uff da. Håper hu er bedre i dag [emoji169]
Nei dessverre ikke noe bedre. Virker som hun er blitt forkjøla i tillegg til bivirkningene av vaksinen [emoji848] så nå renner øyne og nese i tillegg til alt annet.
Og eldste hoster og rennende nese.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Håper hu er bedre i dag [emoji169]
Veet! Og spesielt når man ligger ved siden av baby eller unge. Ene armen går fint. Men den som blir liggende underst... hvor skal jeg gjøre av den liksom?!!
Usj da[emoji20] god bedring!
Stakar lita[emoji20] håper natta ble grei. Og at formen er bedre i dag.
Ikke sebra som i dyret, men merkeVis vedlegget 240437
God morgen . Vært på synstest med guttungen her
Så koselig [emoji4]Yngste sover bak ryggen min, med kroppskontakt, de store får kveldsmat av faren
Sååå trøtt! Fikk ikke sove, og Lillejenta ville stå opp tidlig i dag. Lurer på om jeg får til å duppe I dag.
Magefølelse-avstemming.
Hvor "lame" er en "stem på oss" tråd?
Sett i lys av at vi uansett ikke har sjangs på topp 3 som er garantert premie så er det.... Bortkastet og flaut?
(avklart med Tamara, det et lov på konkurranse-forumet)
Her er det nissedico i bhg idag [emoji3] må snart gjøre oss klare [emoji4] ha en fin dag [emoji4]
Det er meg lillemirakel. derfor det står det [emoji4] om jeg sier at jeg har en datter som jeg kaller N her inne og lillegutt kjenner du meg igjen da? [emoji4]
Kjørt bil i drittværet idag [emoji85]
Beregnet god tid til Ullevål, alikevel ble jeg 30 min forsinket - KØ!!! Fikk heldigvis satt sprøyta (jeg turte det) jeg skulle ta og vi hadde god tid til Ibo sin time - som gikk bra [emoji5]
Hjem igjen tok evig lang tid - neste gang det snør så kjører jeg ikke! [emoji85]
Absolutt [emoji7] var i bhg på sammenkomst [emoji4] men fytti... er sliten nå ja [emoji13]Håper du fikk en fin dag du og![]()
Så bra [emoji4] men jeg husker ikke ditt nick [emoji54]Nå huska jeg deg igjen![]()
Hurra! Flink du er![]()
Å nei[emoji20] er hu bedre nå da?Takk. Natta var elendig. Hun skrek og var veldig mye våken. Eldste våkna av henne og var allerede plaga med voksesmerter. :/
Ja santÅw så fiine [emoji7][emoji7]
gikk braHvordan gikk det da?![]()
Største sover og minste er våken [emoji13]
Ja ikke sant? Den er fryktelig plagsom!