Skravletråd Januar

Kjørt bil i drittværet idag [emoji85]
Beregnet god tid til Ullevål, alikevel ble jeg 30 min forsinket - KØ!!! Fikk heldigvis satt sprøyta (jeg turte det) jeg skulle ta og vi hadde god tid til Ibo sin time - som gikk bra [emoji5]
Hjem igjen tok evig lang tid - neste gang det snør så kjører jeg ikke! [emoji85]

Håper dere er heldige![emoji1] man må jo prøve?!
Jeg stemmer gjerne på dere[emoji2]
Må jo prøve ja, og takk for at du vil stemme.

Brukervennlighet akkurat like ubrukelig som før så selv om jeg gir deg linken som sier "stem på Fiskarstrand skolekorps" så må du uansett søke det opp, for linken fører til omoklubbkasse.no likevel....

Herlig å innlede året med å krangle om spille-leksene. Nei. Han vil ikke øve på den nye leksen for nye noter er umulig!

Rolig, rolig motiverer mor. Som jo ikke akkurat kan hjelpe. For spille fløyte kan jeg ikke. Bare blokkfløyte og den er helt, helt annerledes.

At jeg sitter i styret er ikke fordi jeg kan musikk men fordi jeg forsøker å engasjere meg

Kjørt bil i drittværet idag [emoji85]
Beregnet god tid til Ullevål, alikevel ble jeg 30 min forsinket - KØ!!! Fikk heldigvis satt sprøyta (jeg turte det) jeg skulle ta og vi hadde god tid til Ibo sin time - som gikk bra [emoji5]
Hjem igjen tok evig lang tid - neste gang det snør så kjører jeg ikke! [emoji85]
Kjedelig med kø!

Åhh.... Akkurat fått gjengen gjennom lekser (han hadde gjort sine da, måtte bare signeres etter sjekk) og middag og spillelekse sånn delvis i alle fall, og så er klokka allerde seks og yngste skal egentlig legges. Og jeg er sliten.

Mannen kommer heldigvis om en halvtimes tid og legger de store

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å vært en medium i str. Fått en svær ikeapose med bare merkeklær her. Meste ser jeg blir i største laget , men håper noe kan passe min xs kropp ;):D

Største sover og minste er våken [emoji13]

huff hvor gammel er hun og hvilken vaksine er det ?

Fem mnd. Trippelvaksinen.
Glad vaksinene fins, men er lei av sykdom hos alle sammen nå. Nå er alle jentene i hus (meg pg) syk så.. bare mannen som holder seg foreløpig gående

Har dere noen gang lagt merke til hvor plagsomme armene kan være når man ikke får sove? Altså, hvor gjør man av dem? :eek:

Veet! Og spesielt når man ligger ved siden av baby eller unge. Ene armen går fint. Men den som blir liggende underst... hvor skal jeg gjøre av den liksom?!!

Så artig at hun vil utforske så mye[emoji1] hun har vel klatring i genene etter sin far[emoji28]

Forhåpentligvis litt etter sin mor og :p jeg drev med aktiv klatring før svangerskapet :p

Back
Topp