Kos dereHer er det nissedico i bhg idag [emoji3] må snart gjøre oss klare [emoji4] ha en fin dag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereHer er det nissedico i bhg idag [emoji3] må snart gjøre oss klare [emoji4] ha en fin dag [emoji4]
Ferdig nåSnart ferdig nå da[emoji1]
Takk or Det ❤Takk du også![emoji8]
Må jo prøve ja, og takk for at du vil stemme.Håper dere er heldige![emoji1] man må jo prøve?!
Jeg stemmer gjerne på dere[emoji2]
Kjedelig med kø!Kjørt bil i drittværet idag [emoji85]
Beregnet god tid til Ullevål, alikevel ble jeg 30 min forsinket - KØ!!! Fikk heldigvis satt sprøyta (jeg turte det) jeg skulle ta og vi hadde god tid til Ibo sin time - som gikk bra [emoji5]
Hjem igjen tok evig lang tid - neste gang det snør så kjører jeg ikke! [emoji85]
Kjedelig med kø!
Lagt den frem alt[emoji23][emoji23][emoji85]Haha, på tide å pakke da ja[emoji23] og ikke glem boblebukse![emoji23][emoji23][emoji23]
Hurra for dupp!
Hvilken str bruker kb?Gikk det bra?
Koste oss masse [emoji7]Kos dere
Yngste sover bak ryggen min, med kroppskontakt, de store får kveldsmat av farenStørste sover og minste er våken [emoji13]
huff hvor gammel er hun og hvilken vaksine er det ?
Har dere noen gang lagt merke til hvor plagsomme armene kan være når man ikke får sove? Altså, hvor gjør man av dem?![]()
Lurt å lagre opp litt sand ja[emoji4]
Så artig at hun vil utforske så mye[emoji1] hun har vel klatring i genene etter sin far[emoji28]