Da er vi toGod morgen alle sammen[emoji1]
Er sååå himla trøtt[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi toGod morgen alle sammen[emoji1]
Er sååå himla trøtt[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Gikk det bra?God morgen . Vært på synstest med guttungen her
KjiptOg der kjenner jeg at albuen begynner å verke gitt. Liker ikke!
God bedring[emoji4]Og der kjenner jeg at albuen begynner å verke gitt. Liker ikke!
Ingen god natt?Da er vi to
Typisk.Pause men måtte komme en mann akkurat under pausen min å sjekke noen alarmer..
3.5 t igjen av dagen
Yes det gjorde detGikk det bra?
Å? Strikker du for mye gjerne? Håper den blir bedre daOg der kjenner jeg at albuen begynner å verke gitt. Liker ikke!
Uuuh. Hva da? Det hørtes jammen godt ut å gå ut å spise [emoji3]Ut å spise i ettermiddagweee.
Hmm vet ikke hva. De har forskjellig på menyen . Entrecôte , ulike burgere, fiskesuppe , kveite osv. Frister med burger for min del akkurat nå iallefallUuuh. Hva da? Det hørtes jammen godt ut å gå ut å spise [emoji3]
Å? Strikker du for mye gjerne? Håper den blir bedre da![]()
Det hørtes godt ut gitt [emoji169]Hmm vet ikke hva. De har forskjellig på menyen . Entrecôte , ulike burgere, fiskesuppe , kveite osv. Frister med burger for min del akkurat nå iallefall![]()
Æsj da. Noe du kan gjøre for å få den raskere bedre, ellee må det gå av seg selv da?Nei, har ligget ekkelt og lent meg for mye på den. Da blir den lett vond. Skadet en nerve for noen år siden.
Men da vet du vel også at det går over om du ligger lurere? Eller hvordan er det?Nei, har ligget ekkelt og lent meg for mye på den. Da blir den lett vond. Skadet en nerve for noen år siden.
Burger hørtes godt ut. Med pommes frites. Ja.Hmm vet ikke hva. De har forskjellig på menyen . Entrecôte , ulike burgere, fiskesuppe , kveite osv. Frister med burger for min del akkurat nå iallefall![]()