Vel. Ungene ble sluppet av utenfor skolen fem min før det ringte inn, yngste ble levert fornøyd i bhg. Jeg rakk jobb og falt ikke på isen og brakk noe. Heldigvis
Smerten er så jeg trolig ikke ville tenkt på det om jeg ikke kjente tapen som jeg lurer på om klør, menmen.
På jobb har jeg mye å gjøre og jeg må hente ungene så jeg får ikke jobbet lenge, mannen sin tur til det i dag. Så jeg skal ha tre unger alene og lekser og middag i dag, men ingen trening for den skulle være ute og på banen er det is. Så det får nok greit hjemme i dag også satser jeg på.
Korpset må jeg tenke på en konstruktiv måte å løse det på.
Siden de skal på en tur de eldste er lovd i sånn 2-3 år nå så skal det bli i år og derved går alt av dugnad til å finansiere det. (og never mind at jeg trolig må bruke ei uke ferie på å være med. Og betale 6000 for det. Og at jeg egentlig et litt sur for at de drar siste skoledag så ungene må ta fri den dagen. Det skjer jo ikke noe viktig da. For all del. Bare innlevering av bøker. Kosetime med klassen. Siste dag med læreren for fjerde klasse har ny lærer neste år, igjen. Avslutningen rett og slett.)
Greia er at det er en stor engangsavgift på 25000+ før en kan begynne å sy jakker til uniformene, av den irriterte grunn at de brukte uniformene en kjøpte i fjor ikke er standard farge hos leverandøren. og det er jo ikke bare bare det
Men jeg godtar ikke at drøyt halvparten av de andreårs aspirantene som begynte o hovedkorpset denne uka skal få full uniform mens de andre 3-4-5 stk får bukse og genser/regnjakke. Da får alle ti gå i genser. Selv om det var det de gjorde i fjor når de var aspiranter også, og det skal årets aspiranter gjøre i år. Men alle eller ingen altså!