Han mente han ser greit og at det er mer konsentrasjonen det står påHvordan gikk det? Hvor gammel er han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han mente han ser greit og at det er mer konsentrasjonen det står påHvordan gikk det? Hvor gammel er han?
God morgen alle sammen[emoji1]
Er sååå himla trøtt[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Fikk du faktisk moden frukt på?
Ikke sebra som i dyret, men merkeVis vedlegget 240437
Ok, vår eldste fikk briller fire år gammel, hs mente det var konsentrasjon, jeg mente det var syn, øyelegen var ikke i tvil og han har briller fortsatt ni år gammel og går vel ettrhvert over til linser men så lenge han har briller er det gratis (under 16 eller 18 år eller noe sånn) pga graden av synsfeil.Han mente han ser greit og at det er mer konsentrasjonen det står på4år
God morgen[emoji4]God morgen . Vært på synstest med guttungen her
Kult!Jepp, 2 stk[emoji1] på størrelse med en liten håndball[emoji1]
Det er jo på mine trakter den gården derkjente en av de besøkende til dåpen
God morgen . Vært på synstest med guttungen her
Gikk morgenen greit til tross for hodespinn og alt dom måtte gjøres?God morgen til deg også
Sååå trøtt! Fikk ikke sove, og Lillejenta ville stå opp tidlig i dag. Lurer på om jeg får til å duppe I dag.
Våknet kl 6[emoji85] og sovet veldig dårlig i natt. Drømt og kavet og ikke funnet noen behagelig stilling.God morgen[emoji2] tidlig opp idag?
Kult!
Våknet kl 6[emoji85] og sovet veldig dårlig i natt. Drømt og kavet og ikke funnet noen behagelig stilling.
God morgen [emoji4] endelig virker brukeren min igjen! *happy*
God morgen[emoji4]God morgen [emoji4] endelig virker brukeren min igjen! *happy*
Det stemmer. Har kava med at jeg hadde glemt å pakke fødebagen og fant ikke bobblebuksa[emoji85][emoji23] Lurer på om jeg skal ta det som et hint å pakke den snart, minus bobblebukse[emoji23]Så slitsomt[emoji20] men du får vel til en dupp på dagen idag?
Vel. Ungene ble sluppet av utenfor skolen fem min før det ringte inn, yngste ble levert fornøyd i bhg. Jeg rakk jobb og falt ikke på isen og brakk noe. HeldigvisGikk morgenen greit til tross for hodespinn og alt dom måtte gjøres?
Det stemmer. Har kava med at jeg hadde glemt å pakke fødebagen og fant ikke bobblebuksa[emoji85][emoji23] Lurer på om jeg skal ta det som et hint å pakke den snart, minus bobblebukse[emoji23]
Får til det, heldigvis[emoji4] er duppen på dagtid som redder meg om dagen.