Skravletråd Januar

Blæ jeg stemte feil![emoji31] stolte på hukommelsen......og den sa Stranda skulekorps....[emoji13]
Nesten.... Prøv igjen en annen dag ;-)

Last edited:
Nei, har ikke satt noen dato, men tenker til sommeren...
Vurderer å justere målet til 63,2 kg siden jeg er litt vel glad i runde tall, da har jeg gått ned 40 kg (hjelp!!)
Imponerende!

Og litt gøy med runde tall, men du vet, vekta vil variere en kilo eller to i løpet av en mnd likevel (jeg går opp minst en kilo rett før mens, som deretter forsvinner i løpet av mensen og det er helt vanlig. Mye pga vann. Nå har jeg jo forresten ikke syklus da :-))

God morgen folkens.

Er vist ved å bli forkjølet jeg, det har jeg ikke tid til

Det skjønner jeg godt du gjør
Har vært en periode hvor eldste har spurt; Mamma hva skal du gjøre i kveld, trene, handle eller reise?
Og dersom jeg har svart at jeg har planer om å bare sitte i sofaen og strikke har han sett overrasket ut..
Treningen og handlingen vil nok fortsette, men mindre reising og litt mer sitte ned bli bra :)

Mannen gleder seg også til det

Har vært en periode hvor eldste har spurt; Mamma hva skal du gjøre i kveld, trene, handle eller reise?
Og dersom jeg har svart at jeg har planer om å bare sitte i sofaen og strikke har han sett overrasket ut..
Treningen og handlingen vil nok fortsette, men mindre reising og litt mer sitte ned bli bra :)

Mannen gleder seg også til det
Skjønner det blir bra

Back
Topp