Første treningsøkt på lenge. 25 min aerobic, jeg er utslitt! Formen går virkelig raskt ned når man tar en pause!
Men den går heldigvis raskt opp igjen og, så det blir vel snart bra om jeg fortsetter![]()
Så flink du er[emoji1] jeg heier på deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første treningsøkt på lenge. 25 min aerobic, jeg er utslitt! Formen går virkelig raskt ned når man tar en pause!
Men den går heldigvis raskt opp igjen og, så det blir vel snart bra om jeg fortsetter![]()
Så koselig at du husker meg [emoji3][emoji173]Selvsagt!![emoji1][emoji1] heeeiii! Koselig å se deg tilbake igjen[emoji173]️
Å nei [emoji24] kondolerer [emoji173]Jeg mistet min kjære svigerfar idag[emoji20]
Fuck cancer!
Klarte oss uten sykdom fra lørdag til tirsdag... Så kastet poden opp igjen... bra igjen nå og skole i morgen. Men NÅ er jeg lei...
Hva syns dere om denne genseren her?
Vurderer å strikke den til meg selv i mørk vinrød/burgunder
![]()
Nå skal jeg det [emoji23] må bare kaste vekk pusen som ligger oppå meg i sofaen [emoji85]
![]()
Kan du ikke bare gjøre det selv?Nydelig[emoji173]️ strikker du en til meg også?![emoji23]
Kondolerer så mye
Åhhh neikreften er fæl
kondolerer [emoji173]️[emoji173]️
Kondolerer <3
Blæææ kun en topp![]()
Å nei [emoji24] kondolerer [emoji173]
ei venninne av meg startet nettopp med cellegift. håper og ber alt for henne [emoji173]
Huff[emoji20] masse god bedring!Dessverre ikke noe bedre enda. Forkjølelsen fra meg og storesøster har nok nådd henne og
[emoji173][emoji173][emoji173]Jeg mistet min kjære svigerfar idag[emoji20]
Fuck cancer!
Tusen takk [emoji173] kreften tar alt for mange liv [emoji17]Så trist[emoji20] krysser alt jeg har for venninnen din![emoji173]️
TakkSå flink du er[emoji1] jeg heier på deg!
Nå skal jeg det [emoji23] må bare kaste vekk pusen som ligger oppå meg i sofaen [emoji85]
![]()
Gratulerer [emoji173] huff noe så kjedelig [emoji17] hva skjedde? :/
Lillegutt er 19 mnd snart han [emoji4] elsker denne tiden. skjer nye ting hele tiden! [emoji3]
Jeg mistet min kjære svigerfar idag[emoji20]
Fuck cancer!
Må jo prøve ja, og takk for at du vil stemme.
Brukervennlighet akkurat like ubrukelig som før så selv om jeg gir deg linken som sier "stem på Fiskarstrand skolekorps" så må du uansett søke det opp, for linken fører til omoklubbkasse.no likevel....