Skravletråd Januar

Første treningsøkt på lenge. 25 min aerobic, jeg er utslitt! Formen går virkelig raskt ned når man tar en pause!
Men den går heldigvis raskt opp igjen og, så det blir vel snart bra om jeg fortsetter :)

Så flink du er[emoji1] jeg heier på deg!

Jeg mistet min kjære svigerfar idag[emoji20]
Fuck cancer!
Å nei [emoji24] kondolerer [emoji173]
ei venninne av meg startet nettopp med cellegift. håper og ber alt for henne [emoji173]

Hva syns dere om denne genseren her?
Vurderer å strikke den til meg selv i mørk vinrød/burgunder
ef715b3afa659159cd0a7dcb04f50eac.jpg

Nydelig[emoji173]️ strikker du en til meg også?![emoji23]

Gratulerer [emoji173] huff noe så kjedelig [emoji17] hva skjedde? :/
Lillegutt er 19 mnd snart han [emoji4] elsker denne tiden. skjer nye ting hele tiden! [emoji3]

Takk[emoji173]️ Ble sykemeldt tidlig o svangerskapet. Bekkenløsning og låsning. Som bare ble verre. Krykker og rullestol. Sengeliggende tilslutt. Igangsatt pga det blant annet. Så ble bare ikke kroppen særlig bedre. Smertene avtok ikke. Røngten viser at to «plater» i ryggraden har glidd. Ene fremover ift den andre. Som gir meg smerter. Skjev s-formet rygg. Og trolig noe nerveskade som er årsak til redusert følelse i rumpa og hele høyre fot, samt strålende smerter i kroppen :/ så... vet ikke helt hva som skjer. Kankje operasjon, kanskje ikke. Uansett, er veien videre aap og lang rehabilitering i et forsøk på å bli bedre :/ fikk fødselsdepresjon og «vanlig» depresjon pga barndommen som slo ned som olja lyn jeg holder på å jobbe med. Så det har vært .... mye kan man si.

L er 2,5 nå. Utrolig spennende alder og. Det går så fort :D

Må jo prøve ja, og takk for at du vil stemme.

Brukervennlighet akkurat like ubrukelig som før så selv om jeg gir deg linken som sier "stem på Fiskarstrand skolekorps" så må du uansett søke det opp, for linken fører til omoklubbkasse.no likevel....

Stemt ;)

Back
Topp