Høres koselig ut [emoji4]Spise pizza og se mesternes mester med familien min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres koselig ut [emoji4]Spise pizza og se mesternes mester med familien min
Det er detHøres koselig ut [emoji4]
Det syns jeg nå du har fortjent.Sånn. Etter å ha gått gjennom alle avd manglet jeg 610 kr. Men det viste seg å være et bilag jeg hadde hoppet over på en av de første avdelingene
Da gikk avstemmingen min opp og jeg vurderer sterkt å dra hjem
For en PANGstart på 2018 [emoji23] På mandag fikk jeg beskjed om varig skade på synsnerven som følge av trykket i hjernen, ergo jeg har synstap som aldri vil gå over og er et lite skritt nærmere å risikere å bli blind. Og nå flytter jaggu samboer ut også. Dette som liksom skulle bli mitt år. Jaja.
Ellers jenter, åssen går det?
Å nei huff så kjedelig [emoji54] det der var jo mye [emoji54] håper at du kan bli bedre [emoji173] går selv på aap nå så vet hvordan den biten er. begynner på mitt 4 år med det.
Så artig [emoji3] husker alle ordene som kom da [emoji4] N er 4 år og her er det mye gullkorn om dagen [emoji7][emoji23]
God morgen [emoji4]
dagen tok av igår, så sliten idag. N hadde en dårlig natt igjen og må være hjemme. hun har en vokseperiode og får voksesmerter [emoji17]
Da var 2/3 av terrassen måkt![]()
Stakkar frøkna får ikke ut bæsjen . :/
Ekstra kjedelig og leit da ja [emoji22] godt han kan være hjemme [emoji173]Mhm.. Nettopp starta i jobben som skulle bli min karriere. Så ble jeg sykemeldt og nå dette. Bare glad mannen har mulighet og lov til å ta over min permisjon så jeg har han hjemme.
Blir det ditt siste år med det? Er vel maks fire år. Ufør etter det?
Mi fikk det og tidlig og holdt på av og på. men nå er det så ille at hun blir sliten de nettene hun har hatt det [emoji17]Samme her. Voksesmerter og dårlig netter. Men mi er bare 2 da. Fikk det tidlig
Er jeg veldig slem dersom jeg spør han om hva han vil spise til kvelden og han svarer "la oss (med oss mener han meg) gjøre det enkelt å ha biff med bearnaise, gratinerte poteter og asparges", og jeg velger å faktisk ta han bokstavelig og kjøper ferdig gratinerte poteter på posen som bare varmes i ovnen med ost oppå?
Endelig helg men den startet dårlig å jeg er oppgitt
Han er bare vandt med å få alt hjemmelagetVeldig innafor synes jeg![]()
Vis vedlegget 240539 Ble bra med hyllene syns jeg![]()
Men av og til et bortelaget helt ok!Han er bare vandt med å få alt hjemmelaget![]()
Tar noe regnskap selv på jobbSånn. Etter å ha gått gjennom alle avd manglet jeg 610 kr. Men det viste seg å være et bilag jeg hadde hoppet over på en av de første avdelingene
Da gikk avstemmingen min opp og jeg vurderer sterkt å dra hjem
Skjønner det er godt . Helgeplaner? Hva fikk hun til kvelds ?Hjemme, lillemor har fått kveldsmat og stell så nå legger jeg henne.
Godt med helg