Skravletråd Januar

Du virker så rolig og reflektert[emoji4] og supert om dere klarer å samarbeide bra framover! Det er faktisk det viktigste for lillemor sin skyld[emoji173]️
Ja egentlig. Det verste er at jeg egentlig ikke er sånn av natur. Men jeg er så sliten... Og han er en bra kar, noe som gjør det lettere selvom det er vanskelig. Han er ingen dust, og det gjør det av en eller annen grunn litt lettere for jeg er ikke sint I tillegg til såra. Og nå er det jo "bare" lillemor som teller, vi må sette egoismen til side uansett.

Hvor lenge må du jobbe idag?[emoji2]
Må og må.... Tenker jeg skal avstemme denne kontoen her. Forklare ca 150 000 til, så langt forklart 223 000, men var heldig og fant en på 112 500 da. Man være mange små i resten. Vi får se. Om det går veldig fort tar jeg litt til, men har vel egentlig tenkt meg hjem sånn om en times tid tror jeg

Lengd igjen ?
Opp til meg egentlig

Men kan ikke sitte lenge mandag og tirsdag neste uke og vet ikke resten av uka, så da sitter jeg litt i dag. Ja, også vet jeg at alle timer jeg jobber etter sånn i 11 tiden i formiddag er 50% overtid på :-)

Må og må.... Tenker jeg skal avstemme denne kontoen her. Forklare ca 150 000 til, så langt forklart 223 000, men var heldig og fant en på 112 500 da. Man være mange små i resten. Vi får se. Om det går veldig fort tar jeg litt til, men har vel egentlig tenkt meg hjem sånn om en times tid tror jeg
Før håpe du blir fort ferdig så du kan dra hjem og ta helg

Mannen fant ut han skulle jobbe over i dag.
Greit det, men hadde vært veldig fint om han i det minste hadde sendt en melding og sagt i fra istedenfor å vente med å si noe til jeg ringer og lurer på hvor han er siden jeg trodde han skulle ha vært hjemme allerede

Mannen fant ut han skulle jobbe over i dag.
Greit det, men hadde vært veldig fint om han i det minste hadde sendt en melding og sagt i fra istedenfor å vente med å si noe til jeg ringer og lurer på hvor han er siden jeg trodde han skulle ha vært hjemme allerede
Det er greit ja, jeg avklarte min lange dag med mannen sånn i to tiden

Egentlig ikke....savner mannen som har dratt til svigermor[emoji20] har så vondt av ham..
Det er vondt å se mannen sin sånn [emoji17] nå er det snart 2 år siden vi mistet svigermor [emoji173] husker enda hvordan han reagerte [emoji17]

Hva skal dere i kveld da? [emoji4]

Det er tøft, men det er også livet. Vi har vært sammen i 3 år og har ei som blir 2 neste måned så en stund i allefall. Ja det et godt å vite at jeg følges opp, både lokalt og Ullevål+Riksen så ekspertisen er der [emoji4]
Huff det virket enormt tøft. Jeg hadde vært veldig lei meg.. du er tøff. Er sikkert mer komplisert med et barn i bildet vil jeg tro.
Har du gode folk rundt deg ?

Back
Topp