Skravletråd Januar

Hovedbilen vår begynner å bli gammel, så må buttes ut etterhvert
Hovedbilen vår er den som et ny, bil 2 er en 2008 modell, eller 2007? Vi kjøpte den sommeren 2007 når jeg var gravid med eldste. Da var den tre mnd gammel. (bruktimport fra Danmark tror jeg det var)

Lillemor går rundt på stua med Lillejenta. Hun plukker henne opp og legger henne ned på sofaen. Plukket henne opp, går en runde på stua, og legger henne ned på sofaen. Lillejenta har ingen valg enn å bli med på leken

Hehe, artig at de leker sammen[emoji7][emoji28]

Lei av jobb. Lyst hjem.

Er jeg veldig slem dersom jeg spør han om hva han vil spise til kvelden og han svarer "la oss (med oss mener han meg) gjøre det enkelt å ha biff med bearnaise, gratinerte poteter og asparges", og jeg velger å faktisk ta han bokstavelig og kjøper ferdig gratinerte poteter på posen som bare varmes i ovnen med ost oppå?

Håper det

Oppe i 82 "lodd" nå, langt unna de på topp. På 201 plass. Men her, det er økning fra i går og mye av det grunnet at jeg fisker stemmer....

Du gjør en strålende jobb for korpset ditt![emoji1]

Vinnerene uke 1 er pr nå på hhv 2 og 116 plass. De på 116 plass har jo faktisk bare 137 stemmer så man trenger ikke ha tusen for å faktisk få 15 000 til nye uniformer! (nå koster en korpsuniform drøyt 5000 da, i motsetning til at man vel får drakter til et helt fotballag for en sånn premie, ikke utenkelig derfor svært mange korps som er med

Da er det jo håp[emoji1] måtte lykken stå dere bi!

Er jeg veldig slem dersom jeg spør han om hva han vil spise til kvelden og han svarer "la oss (med oss mener han meg) gjøre det enkelt å ha biff med bearnaise, gratinerte poteter og asparges", og jeg velger å faktisk ta han bokstavelig og kjøper ferdig gratinerte poteter på posen som bare varmes i ovnen med ost oppå?

Slem?![emoji23] skal ikke kimse av gratinerte poteter i pose!![emoji23]

Back
Topp