Tenker jeg blander inn litt hvitløk, lime skall og parmesan så blir det nok braBra! Jeg foretrekker hjemmelaget jeg og, men den man får kjøpt på butikken er ikke så ille den heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker jeg blander inn litt hvitløk, lime skall og parmesan så blir det nok braBra! Jeg foretrekker hjemmelaget jeg og, men den man får kjøpt på butikken er ikke så ille den heller.
Egentlig jaDet forstår jeg virkelig. Skulle jo bare mangle![]()
Tenker jeg blander inn litt hvitløk, lime skall og parmesan så blir det nok bra![]()
fra i år er det max 3 årMan kan få utsettelse om Nav føler at man ikke har prøvd alt enda, men 4 år er egentlig max.
Egentlig ja
Heldigvis har han mange gode venner også , men mobbing ødelegger likevel mye
Tja de har nok skjønt alvoret i de nye reglene og det gjøres mer nå av lærere og rektor men det må jo følges opp av foreldre ogsåMan hører så mye om at det skal bli så mye bedre for mobneofrene nå med nye regler osv. Men det ser dere kanskje lite til?
Det er Nav, de bøyer reglene som det passer demfra i år er det max 3 årog max 2 år ekstra. har blitt strengere regler
![]()
Tja de har nok skjønt alvoret i de nye reglene og det gjøres mer nå av lærere og rektor men det må jo følges opp av foreldre også
Litt usikkerJa
Er det mulighet for å bryte opp klikken? Å flytte dem til andre skoler?
det er slitsomt å være i navDet er Nav, de bøyer reglene som det passer dem
Jeg aner ikke hvor mange år jeg hadde aap, men det var flere vedtak på forlengelser. Vil ikke gi deg ufør før de må.
Spørsmålet er jo om de nye reglene er gode eller ikke. For min del var det stressende å få forlengelse hele tiden, når alle tegn pekte på ufør.
Litt usikker
De må fortsatt ta skolebuss og det er jo der det meste skjet
det er slitsomt å være i navaner ikke stå mi nå, men jeg måtte få ny utredning da den jeg har ikke er godkjent mer. men da har jeg mer på papiret og
![]()
skulle ønske at de fant medisin for sykdommen min, men de prøver vel!Ja det er det!
Det forstår jeg. :/Egentlig ja
Heldigvis har han mange gode venner også , men mobbing ødelegger likevel mye
Er tøft å miste en av foreldrene sine
Skal ikke kimse av hjemmelaget heller
Endelig helg men den startet dårlig å jeg er oppgitt
Uventet besøk. Kompis av gubben med barn så nå herjer de oppe. Jeg skal rydde kjøkken![]()
Ja egentlig. Det verste er at jeg egentlig ikke er sånn av natur. Men jeg er så sliten... Og han er en bra kar, noe som gjør det lettere selvom det er vanskelig. Han er ingen dust, og det gjør det av en eller annen grunn litt lettere for jeg er ikke sint I tillegg til såra. Og nå er det jo "bare" lillemor som teller, vi må sette egoismen til side uansett.