Skravletråd Januar

Bra! Jeg foretrekker hjemmelaget jeg og, men den man får kjøpt på butikken er ikke så ille den heller.
Tenker jeg blander inn litt hvitløk, lime skall og parmesan så blir det nok bra :)

Man kan få utsettelse om Nav føler at man ikke har prøvd alt enda, men 4 år er egentlig max.
fra i år er det max 3 år :( og max 2 år ekstra. har blitt strengere regler :(

Egentlig ja
Heldigvis har han mange gode venner også , men mobbing ødelegger likevel mye

Man hører så mye om at det skal bli så mye bedre for mobneofrene nå med nye regler osv. Men det ser dere kanskje lite til?

Man hører så mye om at det skal bli så mye bedre for mobneofrene nå med nye regler osv. Men det ser dere kanskje lite til?
Tja de har nok skjønt alvoret i de nye reglene og det gjøres mer nå av lærere og rektor men det må jo følges opp av foreldre også

fra i år er det max 3 år :( og max 2 år ekstra. har blitt strengere regler :(
Det er Nav, de bøyer reglene som det passer dem :P
Jeg aner ikke hvor mange år jeg hadde aap, men det var flere vedtak på forlengelser. Vil ikke gi deg ufør før de må.
Spørsmålet er jo om de nye reglene er gode eller ikke. For min del var det stressende å få forlengelse hele tiden, når alle tegn pekte på ufør.

Tja de har nok skjønt alvoret i de nye reglene og det gjøres mer nå av lærere og rektor men det må jo følges opp av foreldre også

Ja :(
Er det mulighet for å bryte opp klikken? Å flytte dem til andre skoler?

Det er Nav, de bøyer reglene som det passer dem :p
Jeg aner ikke hvor mange år jeg hadde aap, men det var flere vedtak på forlengelser. Vil ikke gi deg ufør før de må.
Spørsmålet er jo om de nye reglene er gode eller ikke. For min del var det stressende å få forlengelse hele tiden, når alle tegn pekte på ufør.
det er slitsomt å være i nav :o aner ikke stå mi nå, men jeg måtte få ny utredning da den jeg har ikke er godkjent mer. men da har jeg mer på papiret og :)

Litt usikker
De må fortsatt ta skolebuss og det er jo der det meste skjet

Ja det er vel noe med det. Sinnsyt at de ikke endrer oppførsel om det blir fokusert på det, men om foreldrene ikke bryr seg... :(

Ja egentlig. Det verste er at jeg egentlig ikke er sånn av natur. Men jeg er så sliten... Og han er en bra kar, noe som gjør det lettere selvom det er vanskelig. Han er ingen dust, og det gjør det av en eller annen grunn litt lettere for jeg er ikke sint I tillegg til såra. Og nå er det jo "bare" lillemor som teller, vi må sette egoismen til side uansett.

Slipper man sinne så har man kommet langt[emoji4]
Go’klem til deg[emoji173]️

Back
Topp