God morgeneldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]
God kveld
Er formen hans bedre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgeneldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]
Da er vi på legekontoret... så får vi se. Lett feber på storebror og den fæle hosten. Så har jo han angst for CRP![]()
En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet nedligger nå med hodet mot tissen på broren sin.
35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !
Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst![]()
At det går an å være så frekk!! Skjønner godt at mora var for skamfull til å vaske videre for dere.Glemte å si at etter at vi flyttet inn i nytt hus, som ble ferdigstilt sist vår, så ville vi ha inn ei vaskedame som kunne ta rundvask. Ved overtakelse av nybygg får man nemlig bare byggvask, og det er dessverre ikke all verden... Mannen la ut en annonse på finn.no under småjobber og fikk tak i ei dame der. (Vi betaler hvitt) Det ble avtalt at hun skulle bl.a. vaske vegger o.l. Hun tok seg godt betalt, trengte å bruke 4-5 timer og fikk kjøregodtgjørelse. Det viste seg at hun hadde vasket dårlig, og brutt flere punkter på avtalen, bl.a. vask av vegger og hadde heller ikke vasket det ene badet vårt!
Og hun forrige vaskedama vår fikk dattera til å steppe inn noen ganger, det viste seg at hun gikk i skapene våre og forsynte seg av ting og tang, bl.a. mine dyre sminkeprodukter (Chanel++). Hvordan jeg oppdaget det? Er litt Monica fra friends-light. Ting står med etiketten i en bestemt vinkel + andre ting som indikerte dette. Hun nektet så klart da jeg tok det opp med henne direkte, fremfor å involvere moren, men det kom dessverre frem for en dag til slutt, og endte med at moren var for skamfull til å jobbe lengre for oss...![]()
Jaja, må jo se ferdig
Er nett starta på sesong 2, så masse godbiter igjen [emoji173]️ gleder meg til å se med ekstra hormoner gitt. Blir å grine meg i hjel [emoji14][/QUOTE
Deilig å komme hjem med strøken 2.etg. Fått litt hjelp med vasking. En etg av gangen annenhver uke. Vasker gulvene uansett ofte og sveiper over doen og speilene på badet innimellom, alt annet får være![]()
Har ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
På lørdagKommer du hit?!når??
At det går an å være så frekk!! Skjønner godt at mora var for skamfull til å vaske videre for dere.
Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag![]()
Så surt når noen ødelegger...Litt synd, for mora var veldig hyggelig og flink NOK, men ikke super. Men men...
Da hadde jeg blitt skuffet og forbanna. Åpnet opp hjemmet deres også går hun å stjeler og bruker tingene dine[emoji36] maken til oppførsel. Hadde blitt så skamfull selv, om det var min unge.Glemte å si at etter at vi flyttet inn i nytt hus, som ble ferdigstilt sist vår, så ville vi ha inn ei vaskedame som kunne ta rundvask. Ved overtakelse av nybygg får man nemlig bare byggvask, og det er dessverre ikke all verden... Mannen la ut en annonse på finn.no under småjobber og fikk tak i ei dame der. (Vi betaler hvitt) Det ble avtalt at hun skulle bl.a. vaske vegger o.l. Hun tok seg godt betalt, trengte å bruke 4-5 timer og fikk kjøregodtgjørelse. Det viste seg at hun hadde vasket dårlig, og brutt flere punkter på avtalen, bl.a. vask av vegger og hadde heller ikke vasket det ene badet vårt!
Og hun forrige vaskedama vår fikk dattera til å steppe inn noen ganger, det viste seg at hun gikk i skapene våre og forsynte seg av ting og tang, bl.a. mine dyre sminkeprodukter (Chanel++). Hvordan jeg oppdaget det? Er litt Monica fra friends-light. Ting står med etiketten i en bestemt vinkel + andre ting som indikerte dette. Hun nektet så klart da jeg tok det opp med henne direkte, fremfor å involvere moren, men det kom dessverre frem for en dag til slutt, og endte med at moren var for skamfull til å jobbe lengre for oss...![]()
Ferdig[emoji106] ojj, føles omtrent ut som jeg spammer tråden her[emoji10] Vis vedlegget 216884
Viktig tema[emoji106]
God kveldhva gjør dere fine damer ?
Skulle ha wok, men så ble det danske smørebrød. I morgen blir det wok da, trengte tips og fikk tips av ei hyggelig frøken innpå her[emoji106] blir wok med indrefilet i morgen med hjemmelaget marinade med revet ingefær, hvitløk, soyasaus, lime, ketchup, brun farin og sesamfrø[emoji4] serveres med ris og nudler ed grønnsaker i seffSå effektiv du er da!
Hva ble det til middag?
Jeg begynte å gå der i sommer, da var det lyst.Dæven, du er tøff[emoji43] [emoji85] At du ikke blir redd[emoji32]
Deeet vet jeg ikke..? Var på netflix før, men.. Vet ikke nå lenger [emoji14]Ligger sesongene ute noen steds? Hørtes ut som koser deg, og det er viktig - særlig med en liten mageboer!![]()
Internett er skummelt, så viktig å bruke med vett. Mange som ikke er det de utgir seg for å være. Nettvett må læres tidligVeldig viktig og veldig lærerikt![]()