Skravletråd januar

Ja, for når jeg først setter i gang så er jeg pinlig nøye.

Men nå etter vi fikk lillefrøken så har jeg vasket slik hun vaskedamen gjorde idag. Og det bruker jeg ikke mer enn 1,5 effektiv time på.

Savnet liksom den skikkelig vasken der lister og baderomsveggene ble tatt. Menmen. Får gjøre det selv.
kjedelig du ikke var fornøyd. Firma eller privatperson ?

Heihei :)
Går det bra her..?
Lite aktivitet på meg i dag. Er sliten, svimmel og har mild/moderat hodepine.. Så nå sitter jeg med serier og mat og prøver kose meg mest mulig [emoji14]

Hmm tenke tenke
Vet ikke om vi blir invitert engang men tenker på gave uansett

Min bror og samboer har gått fra hverandrw, da de ble sammen hadde hun barn fra tidligere forhold
Det barnet komfirmeres i år
Ville dere gitt like mye til det barnet som de andre nevøene og niesene?

Om dere har hatt et godt og nært forhold, så ja:)

Heihei :)
Går det bra her..?
Lite aktivitet på meg i dag. Er sliten, svimmel og har mild/moderat hodepine.. Så nå sitter jeg med serier og mat og prøver kose meg mest mulig [emoji14]
Hvilken serie er det i kveld da? Greys?

Mannen klippet frøkna i dag. Alltid like morsomt og søtt resultat hver gang

Hvilken serie er det i kveld da? Greys?
Jaja, må jo se ferdig :)
Er nett starta på sesong 2, så masse godbiter igjen [emoji173]️ gleder meg til å se med ekstra hormoner gitt. Blir å grine meg i hjel [emoji14]

Æsj, så ekkelt! Finnes det innleide vaskedamer/vaske firmaer som gjør så kvalme ting. Er glad for at jeg har mulighet i hverdagen til å vaske selv, er jo ikke alle som har det.

Ekkelt ja?!? Men dessverre sant... :wtf:

Leste akkurat om et firma der renholderne vasket hele badet med dobørsten. VG som hadde en leilighet m kamera. Det så reint ut, men var langt ifra reint!! I ånden av rengjøring tar jeg en litt grundig vask av fasaden på kjøkkenet, men det ene fører med det andre. Plutselig hadde jeg dratt frem hele stekeovnen (tror jeg aldri har gjort på de 3 årene vi har bodd der: ÆSJ! Det skal jeg hvertfall gjøre oftere! Mannen sa at isteden for å ha vaskedame så kan du bruke pengene på hva du vil, klær, sminke osv. Jeg bruker sjeldent penger på meg selv, så da tror jeg at jeg skal unne meg en massasje innimellom.

Flinkis! :thumleft Det jeg også tenker, sparer heller de vaskepengene på noe mer hyggelig. Unn deg egenpleie du, med god samvittighet. :)

Ekkelt ja?!? Men dessverre sant... :wtf:

Flinkis! :thumleft Det jeg også tenker, sparer heller de vaskepengene på noe mer hyggelig. Unn deg egenpleie du, med god samvittighet. :)
Jeg blir direkte kvalm[emoji32] [emoji43]

På jobb er det også en viss uenighet om dette (jobbfrukt) så noen av oss spiser banan tidlig i uka og andre nærmere helga.. Noen spiser banan mandag om det ble liggende over

Godt vi er forskjellig:P da blir det frukt til alle!

Glemte å si at etter at vi flyttet inn i nytt hus, som ble ferdigstilt sist vår, så ville vi ha inn ei vaskedame som kunne ta rundvask. Ved overtakelse av nybygg får man nemlig bare byggvask, og det er dessverre ikke all verden... Mannen la ut en annonse på finn.no under småjobber og fikk tak i ei dame der. (Vi betaler hvitt) Det ble avtalt at hun skulle bl.a. vaske vegger o.l. Hun tok seg godt betalt, trengte å bruke 4-5 timer og fikk kjøregodtgjørelse. Det viste seg at hun hadde vasket dårlig, og brutt flere punkter på avtalen, bl.a. vask av vegger og hadde heller ikke vasket det ene badet vårt! :shifty:

Og hun forrige vaskedama vår fikk dattera til å steppe inn noen ganger, det viste seg at hun gikk i skapene våre og forsynte seg av ting og tang, bl.a. mine dyre sminkeprodukter (Chanel++). Hvordan jeg oppdaget det? Er litt Monica fra friends-light. Ting står med etiketten i en bestemt vinkel + andre ting som indikerte dette. Hun nektet så klart da jeg tok det opp med henne direkte, fremfor å involvere moren, men det kom dessverre frem for en dag til slutt, og endte med at moren var for skamfull til å jobbe lengre for oss... :sorry:

Back
Topp