Høres lurt utLegger lillegutt nå. Så skal jeg legge bena høyt og slappe av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt utLegger lillegutt nå. Så skal jeg legge bena høyt og slappe av
Nope ikke jegGlad i toast du og? Hihi
Oki hihi.Nope ikke jeg
Hva er planene for kvelden?
Akkurat kommet hjem
Ja det er like greit detHehe, har prøvd sprinkelsenga men hun gråter bare, eller så må jeg underholde og styre så fælt. Så legger i dobbeltsenga, er 1000 ganger enklere. Masse mykt rundt. Har ikke falt ut ennå, men flere ganger hun krabber i senga når jeg kommer inn døra( løper opp med en gang jeg hører hun våkner på babycallen).
Minstemann sov i sprinkelsenga til han var 3 1/2 år, er nok det at de små finner trygghet i å sove i den. Så vi måtte sette opp sprinkelsengen igjen til han etter flere netter uten søvn. Da var han 2 1/2.
Trening med kb en liten stunfHvor har du vært ?
Trening med kb en liten stunf
Forstår jo det når du er høygravid og ikke så høy heller tenker jeg?[emoji4] jeg er 158 cm og sliter med å legge i sprinkelsenga uten 2 babyer i magen[emoji11] ekke så gøy når man er sliten på kvelden og minsten er sliten også å holder på i timesvis med legging " når man ikke må". Håper snuppa sover godt i senga si igjen.Ja det er like greit det
Vi hadde egentlig ikke planer om å fjerne den enda, men ble for tungt for meg å løfte hu opp og ned. Men vi sliter med at hu bare går ut av den andre. Leker og kommer ut i stua. Bruker 2 timer hver dag. Så da ble det sprinkelseng igjen
Hvor mange dager trenerhan?Trening med kb en liten stunf
Søren... har sjekka litt på rengjøringa. Dessverre var det like bra som når jeg pleier å ta en litt nøyere vask, men ikke skikkelig vask dvs: ikke nøye nok. Forventer liksom litt mer av ei vaskedame. Var ikke vasket under TV-bordet eller under teppet. Tørket støv rundt og ikke under eller over. Så da kan jeg betale meg selv for å vaske istedenfor. Får heller ta litt og litt. Hadde håpet på å slippe alt for mye, men når vaskedama gjør like god jobb som meg selv, putter jeg heller pengene i min egen lomme og tar en skikkelig skrubb innimellom.
En gang i ukenÅja hvor ofte trener han ?
Æsj, så ekkelt! Finnes det innleide vaskedamer/vaske firmaer som gjør så kvalme ting. Er glad for at jeg har mulighet i hverdagen til å vaske selv, er jo ikke alle som har det.Derfor vi også sluttet med vaskedame, følte jeg gjorde en bedre jobb selv. Også er jeg så pertentlig, aner jo ikke om hun bruker samme filla som hun tørket dosetet med på kjøkkenbenken! [emoji14] (Regner selvfølgelig med at hun ikke gjør det, men vet om folk som har gjort verre ting, så stoler ikke 100% på slikt)
Bqre en nåHvor mange dager trenerhan?
Derfor vi også sluttet med vaskedame, følte jeg gjorde en bedre jobb selv. Også er jeg så pertentlig, aner jo ikke om hun bruker samme filla som hun tørket dosetet med på kjøkkenbenken! (Regner selvfølgelig med at hun ikke gjør det, men vet om folk som har gjort verre ting, så stoler ikke 100% på slikt)
Det var en dårlig vaske dame, gitt[emoji15] Hadde jeg heller betalt meg selv også og visst at jobben var utført ordentlig!
Jeg synes det er drøyt. Når man tar seg betalt, så skal man levere en "vare". Og synes ikke det var lenge å vaske. Her er jeg på grensen til pinlig nøye. Bruker gjerne 2-3 timer pr dag på rengjøring. Ikke alltid lett å få tiden til å strekke til etter å ha fått små i huset. Ikke den første tiden.Ja, for når jeg først setter i gang så er jeg pinlig nøye.
Men nå etter vi fikk lillefrøken så har jeg vasket slik hun vaskedamen gjorde idag. Og det bruker jeg ikke mer enn 1,5 effektiv time på.
Savnet liksom den skikkelig vasken der lister og baderomsveggene ble tatt. Menmen. Får gjøre det selv.
Okei gjerne nokBqre en nå
Huff da masse god bedring4 av 5 med har hatt/fått omgangssyken. Mon tro om den 5 berger?