Skravletråd januar

Nå er jeg ikke noen lege, så det vet jeg ikke, men har ikke hørt om folk som har fått for mye D-vitamin før[emoji4] Hadde du samme symptomer på d-vitamin mangel før da?
Neei, D-vitamin overdose er relativt sjeldent, og nå har jeg jo sittet i mørket i flere måneder.. Også trenger gravide generelt sett høyere d-vitamin enn hvermannsen. Så.. Tror ikke det er noe krise altså. Divisun er på 800 IE. Anbefalt for hvermannsen er 400 IE. Men, man kan ha inntak på 4000 IE hver dag ila livet uten å få problemer av det. Så.. Skal nok mye til. (Leste på relis).

Forrige gang ba jeg bare om masse blodprøver fordi jeg ikke ble gravid. Merket ikke noe selv. Men så var det ikke alvorlig lavt heller, bare tett under grensa.

Neei, D-vitamin overdose er relativt sjeldent, og nå har jeg jo sittet i mørket i flere måneder.. Også trenger gravide generelt sett høyere d-vitamin enn hvermannsen. Så.. Tror ikke det er noe krise altså. Divisun er på 800 IE. Anbefalt for hvermannsen er 400 IE. Men, man kan ha inntak på 4000 IE hver dag ila livet uten å få problemer av det. Så.. Skal nok mye til. (Leste på relis).

Forrige gang ba jeg bare om masse blodprøver fordi jeg ikke ble gravid. Merket ikke noe selv. Men så var det ikke alvorlig lavt heller, bare tett under grensa.
Da går det nok veldig fint, tenker jeg[emoji10] Trenger jo en del ekstra vitaminer når man har en huleboer i magen, krever sitt av kroppen det og[emoji4] Spesielt også med tanke på at du er uvel og ikke er helt i slaget. Ønsker deg en rigtig god bedring og håper legen kan finne ut hva som eventuelt feiler deg[emoji173]

Da går det nok veldig fint, tenker jeg[emoji10] Trenger jo en del ekstra vitaminer når man har en huleboer i magen, krever sitt av kroppen det og[emoji4] Spesielt også med tanke på at du er uvel og ikke er helt i slaget. Ønsker deg en rigtig god bedring og håper legen kan finne ut hva som eventuelt feiler deg[emoji173]
Takk [emoji173]️
Er som regel uholdbart med god hjelp fra andre, så om det ikke blir bedre så får jeg bare være ubrukelig [emoji14]

Fikk akkurat en unnskyldning for å spise is! :D Laget kylling fra Stange med en veldig spicy, hjemmelaget chillisaus. Veldig godt, men det brant så godt i munnen etterpå at mannen sa vi måtte ha en is til å døyve med. Fint at chillien øker forbrenninga! ;)

Så gøy!
Fantastisk at du er kommet så langt. Må være godt å vite at det er relativt trygt å føde nå, om du forstår hva jeg mener. Masse lykke til når den tid kommer!
Ja det er veldig godt å vite :) tusen takk

Spennende[emoji4] Har fulgt med fra sidekanten og ønsker deg masse lykke til med fødsek[emoji173][/QUOTE
Så hyggelig at du har fulgt med :) takk takk

Så spennende
Veldig :)

Spennende! Lykke til :)
Takk :D

Åååå det er så spennende :D Skal du føde vanlig, eller blir de keisere?

Vanlig foreløpig :)

Da er middagen spist, og jeg har skiftet til treningstøy.
Så snart Lille U er i seng går jeg ut et par timer.
Hvilke planer har dere for kvelden?

Søren... har sjekka litt på rengjøringa. Dessverre var det like bra som når jeg pleier å ta en litt nøyere vask, men ikke skikkelig vask dvs: ikke nøye nok. Forventer liksom litt mer av ei vaskedame. Var ikke vasket under TV-bordet eller under teppet. Tørket støv rundt og ikke under eller over. Så da kan jeg betale meg selv for å vaske istedenfor. Får heller ta litt og litt. Hadde håpet på å slippe alt for mye, men når vaskedama gjør like god jobb som meg selv, putter jeg heller pengene i min egen lomme og tar en skikkelig skrubb innimellom.

Den legginga ! Det er ikke lett. Her måtte vi sette opp sprinkelsenga igjen :p

Hehe, har prøvd sprinkelsenga men hun gråter bare, eller så må jeg underholde og styre så fælt. Så legger i dobbeltsenga, er 1000 ganger enklere. Masse mykt rundt. Har ikke falt ut ennå, men flere ganger hun krabber i senga når jeg kommer inn døra( løper opp med en gang jeg hører hun våkner på babycallen).

Back
Topp