Du frister!!Ferdig[emoji106] ojj, føles omtrent ut som jeg spammer tråden her[emoji10] Vis vedlegget 216884
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du frister!!Ferdig[emoji106] ojj, føles omtrent ut som jeg spammer tråden her[emoji10] Vis vedlegget 216884
Godt daVi spiste brødskiver, kokt egg og litt frukt
Bedre er med litt antibiotika eller noe i. Derfor de ikke får selge det i Norge.
Da er eplekaken i ovnenVis vedlegget 216876
Åh... Er litt skep jeg til alt dette med antibiotika, for å bygge opp resistens. Venter til det blir så ille at jeg begynner å hoste, unnskyldning for å ta en klunk cosylan.
Hva er planene for kvelden?
Toast??Kan noen gjette hva mannen serverte meg til kveldsmat i går, etter et ønske fra meg?
HINT - gjenganger i gårsdagens skravling.
Toast??
Cosylan er eneste hostesaften som faktisk fungerer!
Hva ligger blodprosenten din på?Går strengt tatt greit når jeg er i ro. Men er bare dumt å ikke få gjort noe..
Han tjener greit, men ikke like bra som mange andre som jobber i samme type jobb. Arbeidsgiver gir fri 2 dager annenhver uke opptil og etter jobb helg. Da slipper jobben "unna" med å utbetale mer i lønn! Så vi synes ikke de ekstra tusene er verdt det. Heller en 8/16 jobb og mer felles familietid[emoji4]Det skjønner jeg godt, man tjener kanskje mer med kveldsvakter, men med barn er tiden med dem ubetalig og kommer ikke tilbake
Aner ikke, ikke sett prøvesvarene selv. Men regner da med den er tatt..?Hva ligger blodprosenten din på?
Da kan det godt tenkes at det snur om ikke lenge, men greit å finne ut hva det kommer av. Blodtrykksfall? Vitamin mangel? Lite jern blant annet kan gi de samme symptomene. Har selv jernanemi og samme symptomer som du beskriver. Nå som jeg tar tilskudd er det borte vekk. Riktig god bedring klemmer sendes din vei[emoji4]Håper jeg og [emoji14] føler meg rimelig ubrukelig.
Er bare 13+2, så har jo enda et lite håp om at det går over. [emoji14]
Hehe, plukker ut eplebitene selv, jeg. Ekkel konsistens når de er stekt/kokt:-/Så fristende ut, til tross for at jeg aldri har vært fan av selve eplene i kaken [emoji23]
Her var det ikke kø, men hun i kassen brukte hundre år på å lage..
Jern var fint. Blodtrykket så greit ut. Har økt til og med..Da kan det godt tenkes at det snur om ikke lenge, men greit å finne ut hva det kommer av. Blodtrykksfall? Vitamin mangel? Lite jern blant annet kan gi de samme symptomene. Har selv jernanemi og samme symptomer som du beskriver. Nå som jeg tar tilskudd er det borte vekk. Riktig god bedring klemmer sendes din vei[emoji4]
Jepp.. [emoji14]Hehe, plukker ut eplebitene selv, jeg. Ekkel konsistens når de er stekt/kokt:-/