Skravletråd januar

Bedre ;) er med litt antibiotika eller noe i. Derfor de ikke får selge det i Norge.

Åh... Er litt skep jeg til alt dette med antibiotika, for å bygge opp resistens. Venter til det blir så ille at jeg begynner å hoste, unnskyldning for å ta en klunk cosylan. :P

Kan noen gjette hva mannen serverte meg til kveldsmat i går, etter et ønske fra meg? :P

HINT
- gjenganger i gårsdagens skravling. ;)

Åh... Er litt skep jeg til alt dette med antibiotika, for å bygge opp resistens. Venter til det blir så ille at jeg begynner å hoste, unnskyldning for å ta en klunk cosylan. :P

Cosylan er eneste hostesaften som faktisk fungerer!

Det skjønner jeg godt, man tjener kanskje mer med kveldsvakter, men med barn er tiden med dem ubetalig og kommer ikke tilbake
Han tjener greit, men ikke like bra som mange andre som jobber i samme type jobb. Arbeidsgiver gir fri 2 dager annenhver uke opptil og etter jobb helg. Da slipper jobben "unna" med å utbetale mer i lønn! Så vi synes ikke de ekstra tusene er verdt det. Heller en 8/16 jobb og mer felles familietid[emoji4]

Hva ligger blodprosenten din på?
Aner ikke, ikke sett prøvesvarene selv. Men regner da med den er tatt..?
Og legen får opp rød verdi om noe er under referanseverdien, klarte jeg såvidt å skimte (lavt dvit i sommer).

Håper jeg og [emoji14] føler meg rimelig ubrukelig.

Er bare 13+2, så har jo enda et lite håp om at det går over. [emoji14]
Da kan det godt tenkes at det snur om ikke lenge, men greit å finne ut hva det kommer av. Blodtrykksfall? Vitamin mangel? Lite jern blant annet kan gi de samme symptomene. Har selv jernanemi og samme symptomer som du beskriver. Nå som jeg tar tilskudd er det borte vekk. Riktig god bedring klemmer sendes din vei[emoji4]

Så fristende ut, til tross for at jeg aldri har vært fan av selve eplene i kaken [emoji23]
Hehe, plukker ut eplebitene selv, jeg. Ekkel konsistens når de er stekt/kokt:-/

Da kan det godt tenkes at det snur om ikke lenge, men greit å finne ut hva det kommer av. Blodtrykksfall? Vitamin mangel? Lite jern blant annet kan gi de samme symptomene. Har selv jernanemi og samme symptomer som du beskriver. Nå som jeg tar tilskudd er det borte vekk. Riktig god bedring klemmer sendes din vei[emoji4]
Jern var fint. Blodtrykket så greit ut. Har økt til og med..
Vitaminene tror jeg også var greie. Han sjekket det mest obviouse, vet jeg. Nå tatt b12-prøver.

Back
Topp