Skravletråd januar

10 minutter? Hvordan klarer du det? Skreller du ikke eplene?
Jo, skreller eplene[emoji2]
Er vel så og si det eneste som tar tid også er det å røre ingrediensene sammen!

Hamburger på cirkel K [emoji14] er sånn xtra medlem der, så hamburgeren var til 1/2 pris. 34,- [emoji14] hahaha
Namm, de har dritgod burger. Bestiller alltid med ekstra bacon og ost, det var frokosten sin, det[emoji39] Misunnelig

Namm, de har dritgod burger. Bestiller alltid med ekstra bacon og ost, det var frokosten sin, det[emoji39] Misunnelig
Hehe ;) FIkk ikke den jeg bestilte da :( Bestilte en med glasert brød og BBQ saus... men fikk en vanlig ordinær med ost og bacon. Merket ikke det før jeg satt i bilen, og gadd ikke gå inn igjen.

Hehe ;) FIkk ikke den jeg bestilte da :( Bestilte en med glasert brød og BBQ saus... men fikk en vanlig ordinær med ost og bacon. Merket ikke det før jeg satt i bilen, og gadd ikke gå inn igjen.
Bummer, den er lei, opplevd det selv ett par ganger og gidder nesten aldri gå inn. Alltid stappfullt av folk der til alle døgnets tider, så må stå lang tid å kø!

Ferdig[emoji106] ojj, føles omtrent ut som jeg spammer tråden her[emoji10] 20170126_145534.jpg

Gravid med svimmelhet. Kvalmen har jeg sluppet unna heldigvis. Men svimmelheten, og nå i det siste, hodepine.. Det er litt æsj.
Usj, så ekkelt[emoji22]
Håper legen finner ut av det og noe kan gjøres med det. Så du slipper å gå slik hele svangerskapet. Er du langt på vei?

Absolutt, mannen jobber skift og håper etterhvert på annen jobb uten kveldsvakter[emoji4]
Det skjønner jeg godt, man tjener kanskje mer med kveldsvakter, men med barn er tiden med dem ubetalig og kommer ikke tilbake

Usj, så ekkelt[emoji22]
Håper legen finner ut av det og noe kan gjøres med det. Så du slipper å gå slik hele svangerskapet. Er du langt på vei?
Håper jeg og [emoji14] føler meg rimelig ubrukelig.

Er bare 13+2, så har jo enda et lite håp om at det går over. [emoji14]

Bummer, den er lei, opplevd det selv ett par ganger og gidder nesten aldri gå inn. Alltid stappfullt av folk der til alle døgnets tider, så må stå lang tid å kø!

Her var det ikke kø, men hun i kassen brukte hundre år på å lage..

Back
Topp