Skravletråd januar

En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]

Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned :) ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.

35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !

Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst :)
Så spennende

Jeg går hjemme, så da har jeg god tid på å unnagjort husarbeid mens barna er på skolen. Men ikke alle dager jeg får gjort like mye pga kronisk sykdom. Hva jobber du med?[emoji4]
Jeg jobber på kontor med offentlige anskaffelser

Hvorfor ?
Nysgjerrig kjenner jeg på det

Første jeg tenkte var fordi man jo fortsatt har mange års forhold til barnet bak seg før det tok slutt. Men nå ser jeg du skrev at dere ikke hadde så nært forhold og da blir det jo anderledes. Endrer da svaret til nei;) En liten oppmerksomhet men ikke like mye som de andre.

En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]

Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned :) ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.

Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst :)

Spennende! Lykke til :)

Åååå det er så spennende :D Skal du føde vanlig, eller blir de keisere?

Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag :P

Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag :P

Oi så spennende!

Ja!! Men så typisk at vi mister det og :( Er noen budrunder vi har vært med på i det siste... og tapt :(

Ja. Følte det sånn da vi kjøpte leilighet i et brennhett Oslomarked for 3år siden og. Men vi fikk drømmeleilighet til slutt! En dag så slipper det! Krysser fingrene for deg. Oppdater når du har vært der da :)

Spennende[emoji4] Håper dere får det[emoji2]
Flyttet inn i nytt hus nå denne mnd og følelsen av sitt eget hus er upåklagelig[emoji106] [emoji4]

Da er eplekaken i ovnen20170126_143048.jpg

Back
Topp