God bedringCRP under 5, så virus infeksjon på han. Fikk ny ventilen og noe tabletter for krupp. Så får vi se om det hjelper :kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringCRP under 5, så virus infeksjon på han. Fikk ny ventilen og noe tabletter for krupp. Så får vi se om det hjelper :kr
Så spennendeEn oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.
35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !
Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst
Så flink du har værtHar ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?
Takk for detGod bedring
Aha kyllingwok da:Takk[emoji173]
Er ikke så glad i fisk, men wok er veldig godt[emoji106]
Masse god bedringCRP under 5, så virus infeksjon på han. Fikk ny ventilen og noe tabletter for krupp. Så får vi se om det hjelper :kr
Takk for det Blitt noe toast i dag?Masse god bedring
Til frokost og der?Takk for det Blitt noe toast i dag?
Jeg jobber på kontor med offentlige anskaffelserJeg går hjemme, så da har jeg god tid på å unnagjort husarbeid mens barna er på skolen. Men ikke alle dager jeg får gjort like mye pga kronisk sykdom. Hva jobber du med?[emoji4]
Hvorfor ?
Nysgjerrig kjenner jeg på det
En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.
Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst
Tørr ikke si hva jeg spiste til frokost hahaha Men spiste meg akkurat to toast lunsjTil frokost og der?
Åååå det er så spennende Skal du føde vanlig, eller blir de keisere?En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Kose dere hva blir det til frokost?
Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag
Ja!! Men så typisk at vi mister det og Er noen budrunder vi har vært med på i det siste... og taptOi så spennende!
Ja!! Men så typisk at vi mister det og Er noen budrunder vi har vært med på i det siste... og tapt
Den følelsen når drømmeboligen (for det vi har rå til nå) ligger ute.... og du vet interessen har vært stor etter bare en dag på finn. Da kan ikke tiden gå fort nok frem til visning på onsdag. Og mulig vi skal på privat visning på mandag