Skravletråd januar

Oioi nå fikk jeg junior til å sove. 1t tok det. Hyyyyylte men veldig synlig trøtt. Puh. Tilbake til farmen kjendis og (nå) kald kaffe. Hva gjør dere?

98975f355bbb62b71ba4d9aecf2b4c73.jpg

Åja :p Heheh

En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]

Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned :) ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.

35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !

Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst :)

En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]

Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned :) ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.

35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !

Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst :)
Så gøy!
Fantastisk at du er kommet så langt. Må være godt å vite at det er relativt trygt å føde nå, om du forstår hva jeg mener. Masse lykke til når den tid kommer!

Deilig å komme hjem med strøken 2.etg. Fått litt hjelp med vasking. En etg av gangen annenhver uke. Vasker gulvene uansett ofte og sveiper over doen og speilene på badet innimellom, alt annet får være :P

Har ryddet huset, vasket badet, lagt sammen 3 maskiner med klær, lagt klær på plass i skapene, igang med å vaske mer klær, tømt oppvaskmaskinen. Skal sette igang med å bake eplekake, det hadde eldste så lyst på[emoji4] lurer fælt på hva jeg skal lage til middag idag?

Back
Topp