Da ville jeg gitt en liten oppmerksomhet om dere ikke ble bedt.Ser barnet sjelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg gitt en liten oppmerksomhet om dere ikke ble bedt.Ser barnet sjelden
Ha en fin dag du og søta[emoji173]Nei får vel komme meg avgårde
Ha en fin dag alle sammen
God dag 40 dager igjen til termin i dag ! Og mindre til de er her ! Kan ikke tro at jeg snart er i mål
Null aktivitet her inn på 14 minutter? Sover dere folkens? (det burde jeg gjort)
Så digg med ettermiddag uten planer
Ja blir en bra dag tror jegHørtes ut som en kosedag godt med dem innimellom
Du ogNei får vel komme meg avgårde
Håper det går fint ferdig nå gjerne?Da er vi på legekontoret... så får vi se. Lett feber på storebror og den fæle hosten. Så har jo han angst for CRP
Bare meg her nå?
Så gøy!En oppdatering fra meg. Jeg var nettopp hos jm og hu ønska meg masse lykke til og ga meg en klem. Og jeg måtte bare komme innom å vise frem gutta når de hadde kommet. Det måtte jeg love ! [emoji173]
Ellers hadde tv2 snudd seg med hodet ned ligger nå med hodet mot tissen på broren sin.
35 uker i morgen, og jeg er kjempefornøyd med å kommet meg dit !
Fikk ikke lov å gjøre noen ting omtrent nå fremover, siden jeg i teorien kan føde når som helst
Jeg sov til 12 jeg. Stod opp sju for å hjelpe dattera på skolen, men hadde så hodepine.. Enda ikke gitt seg helt.Bare meg her nå?
Det må du også haNei får vel komme meg avgårde
Kan jo ikke klage jeg heller da. Pga sykemelding får jeg en slik dag i morgenJa blir en bra dag tror jeg