Skravletråd januar

God morgen :) da var vi klare for en ny dag :) jobb igjen i dag, så svarer innimellom når jeg har tid :) noen som vet hvor vi endte i går med antall innlegg?
Ifølge det minime skrev så endte vi på 4950 eller noe sånn.

Her er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....

Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.

Her er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....

Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.
Må ha det fint på jobb :)

Hva endte vi på i går, noe som vet?

I dag blir det legebesøk med storebror. Han har hostet en stund og nå klager han på vond hals. Så da er det bare å få gjort det.
Skal egentlig til frisøren også, så håpe på legetime tidlig så får han og iPadn bli med til frisøren #åretsmor :p

Hva endte vi på i går, noe som vet?

I dag blir det legebesøk med storebror. Han har hostet en stund og nå klager han på vond hals. Så da er det bare å få gjort det.
Skal egentlig til frisøren også, så håpe på legetime tidlig så får han og iPadn bli med til frisøren #åretsmor :p
4950 var det vel. Syns det var det som stod . God bedring til storebror:)

God morgen :) eldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]

God morgen! :D
Her har vi allerede sendt avgårde skolebarna, så nå skal jeg og de små kose oss med en god frokost.

Da må du ha en fin dag på jobb I dag :) her reiser jeg også straks avgårde med minsten i bhg og så videre på jobb :)

Back
Topp