Ifølge det minime skrev så endte vi på 4950 eller noe sånn.God morgen da var vi klare for en ny dag jobb igjen i dag, så svarer innimellom når jeg har tid noen som vet hvor vi endte i går med antall innlegg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ifølge det minime skrev så endte vi på 4950 eller noe sånn.God morgen da var vi klare for en ny dag jobb igjen i dag, så svarer innimellom når jeg har tid noen som vet hvor vi endte i går med antall innlegg?
Ikke verstIfølge det minime skrev så endte vi på 4950 eller noe sånn.
Må ha det fint på jobbHer er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....
Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.
God morgen
Nei wok
Sovet godt ?God morgen
Kb kjørt til skolen
Jeg har dundrende hodepine
Altfor mye å tenke på for tiden
4950 var det vel. Syns det var det som stod . God bedring til storebrorHva endte vi på i går, noe som vet?
I dag blir det legebesøk med storebror. Han har hostet en stund og nå klager han på vond hals. Så da er det bare å få gjort det.
Skal egentlig til frisøren også, så håpe på legetime tidlig så får han og iPadn bli med til frisøren #åretsmor
Da er det koselig med slike program
Sovet godt ?
God morgen eldste er gått til skolen, småen pusler litt rundt her og runde 3 med Løvenes konge er nå på skjermen [emoji14]
Huff skjønner. Gammel er han?Tja. Hatt storebror i min seng. Hatt en del krupp hoste så sånn passe...
God morgen Syn=) hva står på timeplanen i dag?God morgen
Ikke verst, men ikke bra nok [emoji14]Ikke verst
Da må du ha en fin dag på jobb I dag her reiser jeg også straks avgårde med minsten i bhg og så videre på jobbHer er vi igang tidligere enn vanlig. Dels fordi jeg skal på jobb (men det er sånn "kommer sånn en gang mellom ni og ti tipper jeg" så ikke noe stress) mest fordi den jenta som var våken et par timer i natt var vipps våken igjen og måtte på potte....
Nå skal jeg lage istand frokost til de to eldste og ordne matpakken til eldstemann. Få ham på skolen, lufte bikkja og pakke med meg vogn og pc og levere mellomste i bhg på vei til mamma for å spise frokost og sette igjen yngstemor der mens jeg drar på jobb noen timer.